W związku z dalszym dynamicznym rozwojem i sukcesywnym wzmacnianiem pozycji na rynku polskim poszukujemy pracowników na stanowisku:
- Zarządzanie sprawami administracyjno-handlowymi, w tym tworzenie ofert, umów oraz dokumentacji do urzędów.
- Opracowywanie raportów i zestawień.
- Kontakty z firmami transportowymi oraz klientami (telefonicznie i mailowo).
- Wystawianie i zarządzanie dokumentacją BDO.
- Fakturowanie usług.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Podstawowa znajomość systemu BDO mile widziana.
- Zaangażowanie i motywacja do osiągania celów.
- Znajomość Microsoft 365.
- Minimum średnie wykształcenie.
- Stałą pracę na pełen etat.
- Niezależne stanowisko pracy.
- Atrakcyjny pakiet benefitów (karta Multisport, ubezpieczenie grupowe, opieka medyczna).
- Możliwość rozwoju zawodowego
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
Referent ds. Rekrutacji na Studia Prowadzone w Języku Angielskim
DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: bieżący kontakt z kandydatami w celu procedowania dokumentacji rekrutacyjnej (forma: spotkania bezpośrednie, spotkania on-line, kontakt telefoniczny i mailowy w języku...
Asystent ds. administracyjnych / Referent
Twoja rola: Będziesz odpowiadać za wsparcie administracyjne gdańskiego zakładu Aptiv. Twoje obowiązki będą obejmować m.in.: obsługę administracyjno-biurową zapewnienie sprawnego przepływu informacji i dokumentów wsparcie w zakresie...
Specjalista ds. Administracji
Rozsyłka raportów efektywności publikacyjnych oraz prowadzenie ewidencji odbiorów. Bezpośredni kontakt z pracownikami naukowymi w celu wyjaśnienia nieścisłości w raportach. Wzmocnienie komunikacji i standardów obsługi pracowników...
Najnowsze komentarze