Specjalista ds. administracji

REMONDIS to rodzinna marka o niemieckich korzeniach i jedno z największych przedsiębiorstw na świecie w branży recyklingu, usług komunalnych i zaopatrzenia w wodę. Działa w 33 krajach świata i świadczy usługi dla ponad 30 mln mieszkańców. W Polsce REMONDIS jest obecny od 33 lat i jest liderem w swojej branży. Działa w ponad 50 miastach na terenie całej Polski.

W związku z dalszym dynamicznym rozwojem i sukcesywnym wzmacnianiem pozycji na rynku polskim poszukujemy pracowników na stanowisku:

Specjalista ds. administracji
Miejsce pracy: Pruszcz Gdański
Obowiązki:
  • Obsługa spraw administracyjnych i handlowych, w tym przygotowywanie ofert, umów i wniosków do urzędów.
  • Tworzenie raportów i zestawień.
  • Kontakt z firmami transportowymi.
  • Wystawianie i zarządzanie kartami BDO.
  • Ewidencja opadów BDO.
  • Komunikacja z klientami przez telefon i email.
  • Fakturowanie usług.
Wymagania:
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Znajomość systemu BDO będzie dodatkowym atutem.
  • Zaangażowanie w realizację zadań.
  • Znajomość Microsoft 365 (Office).
  • Minimum średnie wykształcenie.
Oferujemy:
  • Stałą pracę na umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin.
  • Samodzielne stanowisko.
  • Pakiet benefitów: dofinansowanie do karty Multisport, ubezpieczenie grupowe, pakiet medyczny.
  • Możliwości rozwoju zawodowego w profesjonalnym zespole.

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

Pracownik biurowy/pomoc w księgowości

- Wymagania inne: - wykształcenie min, średnie- wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku- dyspozycyjność

  • Powiatowy Urząd Pracy w Kościerzynie

  • Kościerzyna
  • wczoraj

Pracownik biurowy

STAŻ ZORGANIZOWANY PRZEZ GUP- Ścisła współpraca z Inżynierem Kontraktu;- Przyjmowanie korespondencji i potwierdzenie tego faktu;- Prowadzenie rejestrów korespondencji przychodzącej i wychodzącej;- Nadawanie numerów korespondencji...

  • Gdański Urząd Pracy

  • Bąkowo (pow. bytowski, gm. Trzebielino), Bąkowo
  • wczoraj

Pracownik biurowy

1. Obsługa korespondencji;2. Odbieranie, wysyłanie i archiwizowanie dokumentów;3. Przyjmowanie i przekazywanie telefonów oraz e-maili;4. Przygotowywanie pism, raportów i prezentacji;Zarządzanie dokumentacją:1. Utrzymywanie porządku w...

  • Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach

  • Borkowo
  • 2025-04-25