W związku z dalszym dynamicznym rozwojem i sukcesywnym wzmacnianiem pozycji na rynku polskim poszukujemy pracowników na stanowisku:
- Bieżąca obsługa spraw administracyjno-handlowych (m.in. przygotowywanie ofert, umów, przygotowywanie wniosków i pism do urzędów z zakresu działalności spółki),
- Przygotowywanie raportów, zestawień,
- Współpraca z firmami transportowymi,
- Wystawianie kart BDO,
- Prowadzenie ewidencji opadów BDO,
- Utrzymywanie kontaktów z Klientami (telefoniczny, mailowy),
- Fakturowanie usług.
- Umiejętność pracy w zespole,
- Mile widziana znajomość obsługi systemu BDO,
- Zaangażowanie w realizację wytyczonych celów,
- Znajomość pakietu Microsoft 365 (Office),
- Wykształcenie min. Średnie.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,
- Pracę na samodzielnym stanowisku,
- Pakiet benefitów – dofinansowanie do karty Multisport, ubezpieczenia grupowego oraz pakietu medycznego,
- Możliwość rozwoju zawodowego w profesjonalnym zespole.
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
Specjalista
Analiza wniosków i dokumentów w celu wybrania odpowiedniej procedury ich rozpatrzenia, przeprowadzanie kontroli obiektów budowlanych, wszczęcie postępowania administracyjnego i przeprowadzania go w celu rozpatrzenia sprawy, przygotowanie...
Młodszy specjalista administracyjno-biurowy
- sporządzanie oraz prowadzenie korespondencji biurowej,- praca o charakterze administracyjno-biurowym,- nadzór nad obiegiem dokumentacji oraz jej archiwizacja; Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie branżowe Wykształcenie: średnie...
Pracownik punktu informacyjnego
Do obowiązków należy m.in.: udostępnianie wejścia do budynku Uczelni w dni zjazdów; udzielanie informacji dydaktykom i studentom w zakresie rozmieszczenia sal wykładowych, ćwiczeniowych i komórek administracyjnych, planu zajęć innych w...
Najnowsze komentarze