Uniwersytet Morski w Gdyni poszukuje
Kandydata/Kandydatkę na stanowisko:
Stanowisko: Recepcjonista/ka
Wymiar czasu pracy: 3 etaty
Jednostka/komórka organizacyjna: Dział Domów Studenckich, Pion Kanclerza
- wykształcenie min. średnie (mile widziane kierunkowe: hotelarsko-turystyczne)
- zorientowanie na potrzeby gości, umiejętność nawiązywania i podtrzymywania relacji oraz umiejętność rozwiązywania problemów
- bardzo dobra znajomość j. angielskiego, znajomość drugiego języka będzie dodatkowym autem
- znajomość programów MS OFFICE
- mile widziana znajomość programu DM Plaza lub innych programów hotelarskich
- wysoki poziom kultury osobistej
- doświadczenie na podobnym stanowisku
- gotowość do pracy zmianowej (07:00-19:00; 19:00-07:00)
Przewidywana data zatrudnienia: Kwiecień/Maj 2025
- profesjonalna obsługa gości hotelowych
- prowadzenie rozliczenia finansowego pobytu gościa
- kompleksowe informowanie o warunkach pobytu
- współpraca z innymi działami
- stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
- możliwość szkolenia i rozwoju zawodowego,
- ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznym zespole,
- możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w rozwojowym środowisku,
- bogaty pakiet świadczeń socjalnych:
- dofinansowanie zajęć sportowych,
- korzystny pakiet medyczny,
- dofinansowanie wypoczynku,
- dofinansowanie wypoczynku dzieci, żłobka/przedszkola,
- bony świąteczne dla dzieci,
- grupowe ubezpieczenie na życie.
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
Recepcjonista hotelowy
Tworzenie niepowtarzalnej atmosfery, aby goście czuli się wyjątkowo z każdą wizytą. Profesjonalna obsługa gości z uwzględnieniem ich indywidualnych potrzeb. Nawiązywanie i pielęgnowanie relacji z klientami. Szybkie i adekwatne...
Recepcjonista (K/M)
Twoja misja W swojej pracy połączysz zaangażowanie, otwartość na innych oraz swoje doświadczenie, aby goście mogli cieszyć się miłą atmosferą, profesjonalną obsługą oraz indywidualnym, zorientowanym na ich potrzeby podejściem. Co...
Recepcjonista hotelowy
przyjmowanie rezerwacji, zakwaterowywanie i wykwaterowywanie gości hotelowych;prowadzenie obsługi recepcji w języku polskim i obcym (język angielski, i/lub niemiecki);prowadzenie obsługi elektronicznych systemów rezerwacyjnych;nawiązywanie i...
Najnowsze komentarze