Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta w języku niemieckim
Miejsce pracy: Gdańsk
Zadania:
- Obsługa połączeń przychodzących
- Aktywna sprzedaż usług klienta
- Przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów
- Wprowadzanie danych do systemu
Wymagania:
- Znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym (min. C1)
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 do komunikacji w zespole i podczas treningu
- Szeroko rozwinięte umiejętności sprzedażowe
- Otwartość w relacjach z klientami, również w aspekcie aktywnej sprzedaży
- Umiejętność swobodnej komunikacji przez e-mail / czat / telefon
- Zadaniowe podejście do problemów i rozwiązywania ich
Oferujemy:
- Umowę o pracę na pełen etat lub umowa zlecenie na min.120h
- Wynagrodzenie podstawowe w wysokości 7000 zł brutto lub stawka godzinowa 45 zł/h brutto (na umowie zlecenie) + bonus + prowizja
- Praca od poniedziałku do piątku (7:00 – 20:00) w systemie zmianowym oraz w niektóre soboty (10:00 – 18:00)
- Rzetelne przygotowanie do pracy
- Praca w domu nawet od 1 dnia pracy – zapewnimy Ci niezbędny do pracy sprzęt lub w komfortowym biurze w centrum Lublina
- Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna LuxMed, kafeteria MyBenefit, ubezpieczenie na życie)
- Program Talent Development (realne awanse i szybka ścieżka rozwoju dla najlepszych)
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
Pracownik ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Obsługa połączeń przychodzących i aktywna sprzedaż usług, Przygotowywanie ofert, które odpowiadają potrzebom klientów, Wprowadzanie danych do systemu i dbanie o ich dokładność. Znajomość niemieckiego na poziomie C1 i angielskiego na...
Specjalista ds. Obsługi Klienta i Sprzedaży
Obsługa połączeń przychodzących i aktywna sprzedaż usług, Przygotowywanie ofert dopasowanych do potrzeb klientów, Wprowadzanie danych do systemu. Biegła znajomość języka niemieckiego (min. C1) i angielskiego (B2), Doskonałe...
Specjalista ds. wsparcia klienta ze znajomością j. włoskiego
Zakres zadań: Zapewnienie wsparcia klientom w języku włoskim przez telefon, e-mail i chat. Doradztwo w zakresie rezerwacji, biletów i promocji. Rozwiązywanie problemów klientów. Zarządzanie reklamacjami. Budowanie pozytywnego wizerunku...
Najnowsze komentarze