Twój zakres obowiązków:
- Przygotowywanie i opiniowanie dokumentów przetargowych zgodnie z PZP,
- Koordynowanie procesu ofertowego, w tym terminy, komunikacja z prawnikami i archiwizacja kontraktów,
- Negocjacje i przygotowanie umów z podwykonawcami i dostawcami,
- Współpraca z działami technicznymi i finansowymi w zarządzaniu kontraktami,
- Rejestracja i dokumentacja umów.
Specjalista ds. dokumentacji przetargowej
Miejsce pracy: Kębłowo
Nasze wymagania:
- Wyższe wykształcenie,
- Minimum 2 lata doświadczenia w zarządzaniu kontraktami budowlanymi,
- Znajomość procesów budowlanych, procedur FIDIC i Prawa zamówień publicznych,
- Samodzielność, analityczne myślenie, zaangażowanie,
- Dobre zdolności interpersonalne i organizacyjne,
- Umiejętność pracy pod presją,
- Biegła znajomość MS Office.
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
Specjalista ds. administracyjnych w Dziale Serwisu
Opis stanowiska: Wykonywanie prac administracyjnych wspierających Dział Serwisu. Wprowadzanie, edycja i aktualizacja danych w systemie komputerowym IFS, w tym zakładanie kontraktów oraz zarządzanie danymi w zakresie kontraktowym, projektowym i...
Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka w Dziale Nauki
Główne zadania realizowane na stanowisku: bezpośrednie wsparcie przy realizacji projektów wdrożeniowych na każdym z etapów, obsługa administracyjna procesu przygotowania i podpisywania umów, wsparcie w zakresie ewidencji i archiwizacji...
Specjalista do spraw umów i przetargów
Twój zakres obowiązków: przygotowywanie dokumentacji przetargowej pod kątem zgodności z wymogami ustawy PZP koordynowanie procesu składania ofert, monitorowanie ich terminów, składanie wyjaśnień, wymiana korespondencji, współpraca z...
Najnowsze komentarze