Referent

Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Referent
Miejsce pracy: Wejherowo
Numer: StPr/25/0078
OBOWIĄZKI:
Odbieranie poczty, przyjmowanie, sprawdzanie i umieszczanie pieczęci wpływu na korespondencji wpływającej do jednostki.Prowadzenie rejestru korespondencji jawnej w formie elektronicznej. Przygotowywanie i wysyłanie korespondencji wychodzącejWydawanie delegacji i prowadzenie ewidencji wyjazdów służbowychObsługa faksu, skanera, wykonywanie zadań w programach Outlook, Exell, WordOdbiór korespondencji urzędowej oraz prywatnej osadzonych oraz ustalenie ich statusu prawnegoProwadzenie rejestru zwrotnych potwierdzeń odbioru.Segregowanie i układanie akt w archiwum.Sporządzanie spisu zawartości akt.Pomoc w przygotowywaniu dokumentacji w celu przekazania do składnicy akt.Przekazywanie korespondencji w obiegu wewnętrznym do poszczególnych działów. Przedstawianie dyrektorowi jednostki korespondencji do wglądu i dekretacji.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

- podstawowa znajomość obsługi komputera

Miejsce pracy:

Wejherowo


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

Referent

w/g programu stażu bezrobotnego Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania inne:

  • Powiatowy Urząd Pracy w Lęborku

  • Lębork
  • dzisiaj

Referent

Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca w zespole współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w Urzędzie stres związany z obsługą klientów zewnętrznych praca w siedzibie Urzędu...

  • Izba Administracji Skarbowej w Gdańsku

  • Wejherowo
  • 2025-02-21

Referent

Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca biurowa praca z wykorzystaniem komputera powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy oraz innych urządzeń biurowych praca w zespole pod presją...

  • Izba Administracji Skarbowej w Gdańsku

  • Gdynia
  • 2025-02-21