Specjalista ds. relacji z klientami z j. włoskim

Ogłoszenie numer: 9466675, z dnia 2025-02-11

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. relacji z klientami z j. włoskim

Miejsce pracy: Gdańsk

 

Opis stanowiska

  • Profesjonalna obsługa klientów przez telefon, czat i e-mail.
  • Dokumentowanie interakcji w systemie CRM.
  • Praca zespołowa nad poprawą jakości obsługi.
  • Utrzymywanie wiedzy o produktach i usługach.
  • Rozwiązywanie problemów z wykorzystaniem wiedzy o motoryzacji i technologii.

Wymagania

  • Minimum rok doświadczenia w obsłudze klienta, preferowane tło motoryzacyjne.
  • Zaawansowana znajomość języka włoskiego (C1) oraz dobra znajomość angielskiego (B2).
  • Umiejętność radzenia sobie ze stresem i organizacji pracy.
  • Kreatywne podejście do rozwiązywania problemów.
  • Zainteresowanie rozwojem i technologiami.

Oferujemy

  • Możliwość pracy zdalnej.
  • Atrakcyjny pakiet benefitów (opieka zdrowotna, ubezpieczenie, MyBenefit).
  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.
  • Szkolenia i rozwój kompetencji.
  • Wsparcie lidera zespołu i integracje.
  • Możliwość rozwoju zawodowego w branży motoryzacyjnej.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

Customer service with German for a luxury brand

Your responsibilities: Respond to customers via phone, chat, and email. You’ll be the voice that keeps our customers happy and informed. Keep an eye on every interaction, solution and follow-up in our CRM system so that nothing escapes your...

  • Concentrix

  • Gdańsk
  • wczoraj

Customer service specialist in the automotive industry with Italian

Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with...

  • Concentrix

  • Gdańsk
  • 2025-02-21

Customer service specialist in the automotive industry with Dutch

Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system....

  • Concentrix

  • Gdynia
  • 2025-02-16