Ogłoszenie numer: 9466645, z dnia 2025-02-11
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Niderlandzkim
Miejsce pracy: Gdynia
Opis stanowiska
- Obsługa klienta Volkswagen Group, w tym kontakt telefoniczny, czat i e-mail.
- Rozwiązywanie problemów klientów z wykorzystaniem wiedzy o produktach motoryzacyjnych i narzędziach cyfrowych.
- Dokumentacja interakcji z klientami i postępów w rozwiązywaniu problemów w systemie CRM.
- Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta.
- Stałe aktualizowanie wiedzy na temat produktów i usług Volkswagen Group.
Wymagania
- Minimum rok doświadczenia w obsłudze klienta, preferowana branża motoryzacyjna.
- Znajomość języka niderlandzkiego na poziomie min. C1 i angielskiego na poziomie min. B2.
- Umiejętność pracy pod presją, doskonałe zdolności komunikacyjne i rozwiązywania problemów.
- Zainteresowanie branżą motoryzacyjną, nowymi technologiami i procesami.
- Doświadczenie z luksusowymi markami motoryzacyjnymi.
- Znajomość systemów CRM.
Oferujemy
- Możliwość pracy zdalnej oraz stabilne zatrudnienie na pełen etat z umową o pracę.
- Atrakcyjny pakiet korzyści, w tym opieka zdrowotna i ubezpieczenie na życie.
- Szkolenia oraz możliwości dalszego rozwoju zawodowego.
- Wsparcie lidera zespołu oraz wydarzenia integracyjne.
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
Customer service with German for a luxury brand
Your responsibilities: Respond to customers via phone, chat, and email. You’ll be the voice that keeps our customers happy and informed. Keep an eye on every interaction, solution and follow-up in our CRM system so that nothing escapes your...
Customer service specialist in the automotive industry with Italian
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with...
Customer service specialist in the automotive industry with Dutch
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system....
Najnowsze komentarze