Konsultant ds. Relacji z Klientami w Motoryzacji z Holenderskim

Konsultant ds. Relacji z Klientami w Motoryzacji z Holenderskim
Miejsce pracy: Gdańsk
Zadania:
  • Profesjonalna i entuzjastyczna obsługa klienta Volkswagen Group przez telefon, czat i e-mail.
  • Dokumentowanie interakcji z klientami, rozwiązanych problemów i działań postępowania w systemie CRM.
  • Współpraca z zespołem w celu optymalizacji doświadczeń klientów.
  • Aktualizacja wiedzy o produktach, politykach i usługach Volkswagen Group.
  • Rozwiązywanie problemów z wykorzystaniem wiedzy o produktach motoryzacyjnych i cyfrowych.
  • Zapewnianie ciepłej i entuzjastycznej komunikacji z każdym klientem.
Wymagania:
  • Minimum rok doświadczenia w call center lub w obsłudze klienta, najlepiej w branży motoryzacyjnej.
  • Znajomość języka niderlandzkiego na poziomie co najmniej C1 i angielskiego na poziomie co najmniej B2.
  • Umiejętność zachowania spokoju, takty i skupienia na rozwiązaniach podczas interakcji z klientami.
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne, organizacyjne oraz rozwiązywania problemów.
  • Pasja do ciągłego uczenia się i adaptacji do nowych technologii i procesów w Volkswagen Group.
Preferowane:
  • Doświadczenie z markami luksusowymi i obsługą najwyższej klasy klientów w sektorze motoryzacyjnym.
  • Znajomość systemów CRM.
  • Zainteresowanie branżą motoryzacyjną i technologią Volkswagen Group.
Oferujemy:
  • Możliwość pracy zdalnej.
  • Stabilne zatrudnienie na pełen etat, umowę o pracę.
  • Atrakcyjny pakiet korzyści, w tym prywatną opiekę zdrowotną i ubezpieczenie na życie.
  • Szkolenia przygotowujące do pracy i możliwość ciągłego rozwijania umiejętności.
  • Wydarzenia integracyjne i wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
  • Możliwość rozwoju kariery, przyczyniając się do przyszłości doświadczeń w luksusowej branży motoryzacyjnej w ramach Volkswagen Group.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

Customer service with German for a luxury brand

Your responsibilities: Respond to customers via phone, chat, and email. You’ll be the voice that keeps our customers happy and informed. Keep an eye on every interaction, solution and follow-up in our CRM system so that nothing escapes your...

  • Concentrix

  • Gdańsk
  • wczoraj

Customer service specialist in the automotive industry with Italian

Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with...

  • Concentrix

  • Gdańsk
  • 2025-02-21

Customer service specialist in the automotive industry with Dutch

Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system....

  • Concentrix

  • Gdynia
  • 2025-02-16