Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej z językiem fińskim

Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej z językiem fińskim
Miejsce pracy: Gdańsk
Zadania:
  • Obsługa zapytań klientów za pomocą telefonu, czatu i e-maila z profesjonalnym reprezentowaniem Grupy Volkswagen.
  • Dokumentowanie interakcji z klientami, ich rozwiązań oraz działań podjętych po kontakcie w systemie CRM.
  • Aktualizacja wiedzy o produktach, politykach i usługach Volkswagen w celu zapewnienia klientom dokładnych informacji.
  • Współpraca z zespołem w celu poprawy doświadczeń klientów.
  • Rozwiązywanie problemów klientów, wykorzystując wiedzę z zakresu produktów motoryzacyjnych i cyfrowych.
Wymagania:
  • Minimum 1 rok doświadczenia w obsłudze klienta, najlepiej w branży motoryzacyjnej.
  • Silne umiejętności komunikacyjne, fiński na poziomie co najmniej C1.
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, minimum B2.
  • Umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach i nastawienie na rozwiązania.
  • Zainteresowanie branżą motoryzacyjną i pasja do technologii Grupy Volkswagen.
Oferujemy:
  • Pracę zdalną na rzecz uznanej marki w branży motoryzacyjnej.
  • Pełne wsparcie i szkolenia przygotowujące do pracy, możliwości ciągłego rozwoju.
  • Umowę o pracę na pełny etat z pakietem korzyści, w tym prywatną opieką zdrowotną i ubezpieczeniem na życie.
  • Możliwość rozwoju kariery w luksusowym sektorze motoryzacyjnym.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

Customer service with German for a luxury brand

Your responsibilities: Respond to customers via phone, chat, and email. You’ll be the voice that keeps our customers happy and informed. Keep an eye on every interaction, solution and follow-up in our CRM system so that nothing escapes your...

  • Concentrix

  • Gdańsk
  • wczoraj

Customer service specialist in the automotive industry with Italian

Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with...

  • Concentrix

  • Gdańsk
  • 2025-02-21

Customer service specialist in the automotive industry with Dutch

Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system....

  • Concentrix

  • Gdynia
  • 2025-02-16