Specjalista ds. wsparcia klienta – motoryzacja (j. włoski)
Miejsce pracy: Gdańsk
Zadania:
- Obsługa zapytań klientów za pośrednictwem telefonu, czatu i e-maila, z profesjonalizmem i entuzjazmem.
- Dokładne dokumentowanie interakcji z klientami, rozwiązań i działań w systemie CRM.
- Współpraca z zespołem w celu poprawy doświadczeń klientów.
- Utrzymywanie aktualnej wiedzy o produktach, politykach i usługach Grupy Volkswagen.
- Zapewnienie ciepłej i entuzjastycznej obsługi każdego klienta.
- Wykorzystywanie wiedzy o produktach motoryzacyjnych i cyfrowych do efektywnego rozwiązywania problemów.
Wymagania:
- Co najmniej rok doświadczenia w obsłudze klienta lub w call center, najlepiej w branży motoryzacyjnej.
- Zaawansowana znajomość języka włoskiego (min. poziom C1) i dobra znajomość języka angielskiego (min. poziom B2).
- Umiejętność zachowania spokoju, taktu i skupienia na rozwiązaniach przy kontakcie z klientami.
- Silne umiejętności organizacyjne i zorientowanie na detale.
- Doskonałe umiejętności rozwiązywania problemów oraz kreatywne podejście do zadań.
- Zainteresowanie ciągłym uczeniem się i dostosowywaniem do nowych technologii i procesów w Grupie Volkswagen.
Oferujemy:
- Pracę zdalną w renomowanej Grupie Volkswagen.
- Pełen pakiet korzyści, w tym prywatną opiekę zdrowotną, ubezpieczenie na życie i system benefitów (MyBenefit).
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.
- Szkolenia przygotowujące do pracy oraz możliwości ciągłego rozwoju.
- Wydarzenia integracyjne i wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
- Możliwość rozwoju kariery, przyczyniając się do przyszłości luksusowych doświadczeń motoryzacyjnych w Grupie Volkswagen.
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
Customer service with German for a luxury brand
Your responsibilities: Respond to customers via phone, chat, and email. You’ll be the voice that keeps our customers happy and informed. Keep an eye on every interaction, solution and follow-up in our CRM system so that nothing escapes your...
Customer service specialist in the automotive industry with Italian
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with...
Customer service specialist in the automotive industry with Dutch
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system....
Najnowsze komentarze