Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Gdynia
Zadania:
- Odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, czat i e-mail,
- Prowadzenie jasnej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań naprawczych w systemie CRM
- Współpraca z innymi działami w celu poprawy jakości obsługi klienta
- Podążanie za najnowszymi ofertami, zasadami i usługami klienta w celu przedstawienia konsumentom dokładnych i aktualnych informacji
- Okazywanie ciepła i entuzjazmu w każdej interakcji z klientem.
- Wykorzystywanie wiedzy na temat motoryzacji w celu skutecznego rozwiązywania problemów.
Wymagania:
- Silne umiejętności komunikacyjne, z minimalnym poziomem C1 w języku niemieckim.
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, minimum poziom B2, do komunikacji wewnętrznej, dokumentacji i szkoleń.
- Zdolność do zachowania spokoju, taktu i skupienia na rozwiązaniach podczas interakcji z klientami.
- Umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów klientów.
- Pasja do ciągłego uczenia się i adaptacji do nowych technologii i procesów.
Opcjonalnie:
- Doświadczenie z markami luksusowymi i relacjami z klientami na wysokim poziomie, szczególnie w sektorze motoryzacyjnym.
- Znajomość systemów CRM.
- Zainteresowanie przemysłem motoryzacyjnym, z pasją do samochodów i nowoczesnej technologii.
Oferujemy:
- Pracę zdalną w 100% (zapewniamy sprzęt służbowy)
- Kompleksowy pakiet benefitów, w tym system świadczeń (MyBenefit), prywatna opieka zdrowotna i ubezpieczenie na życie.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (istnieje również możliwość wyboru elastycznej formy zatrudnienia - umowy zlecenie)
- W pełni opłacone szkolenia, aby zapewnić, że jesteś w pełni przygotowany do interakcji z klientami, z ciągłymi możliwościami nauki i rozwoju umiejętności.
- Wydarzenia integracyjne w celu wspierania współpracy w środowisku pracy.
- Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
Customer service with German for a luxury brand
Your responsibilities: Respond to customers via phone, chat, and email. You’ll be the voice that keeps our customers happy and informed. Keep an eye on every interaction, solution and follow-up in our CRM system so that nothing escapes your...
Customer service specialist in the automotive industry with Italian
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with...
Customer service specialist in the automotive industry with Dutch
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system....
Najnowsze komentarze