Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca biurowa przy komputerze powyżej 4 h dziennie przy naturalnym i sztucznym oświetleniu, bariery architektoniczne - brak wind, stanowisko pracy zlokalizowane w siedzibie urzędu (III piętro), większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej, podstawowe wyposażenie na stanowisku to: komputer, telefon, drukarka, na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia.
Zakres zadań
- realizuje sprawy osobowe pracowników Policji, w tym opracowuje i sporządza dokumentację w w/w przedmiocie,
- realizuje zagadnienia dotyczące absencji funkcjonariuszy i pracowników Policji,
- wprowadza dane kadrowe do systemów informatycznych np. SWOP „KADRA”,
- realizauje zadania z zakresu prowadzenia akt osobowych funkcjonariuszy i pracowników Policji,
- realizuje zadania z zakresu organizacji stażu osób bezrobotnych oraz praktyk studenckich,
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub do roku doświadczenia w danym obszarze,
- Umiejętność sprawnej obsługi typowych urządzeń biurowych, w tym znajomość programów informatycznych MS Office, MS Word, Excel
- Znajomość ustawy o Policji, ustawy Kodeks Pracy oraz aktów wykonawczych do wymienionych ustaw,
- Dobra organizacja pracy własnej, dokładność, systematyczność
- Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „POUFNE” lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych,
- Umiejętność współpracy z innymi, komunikatywność,
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 01 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 01 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
Referent / Specjalista wydziału utrzymania dróg i mostów
Udział w planowaniu, koordynacji i nadzorowaniu przebiegu usług związanych z opracowaniem dokumentacji projektowych oraz przebiegu robót budowlanych z zakresu utrzymania i remontu dróg oraz utrzymania, remontu lub przebudowy mostów i...
Specjalista
Warunki pracy Praca w siedzibie Urzędu oraz w terenie. Budynek bez windy. Praca na parterze i I piętrze. Praca z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych. Delegacje służbowe. Czas pracy przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin. Sytuacje...
Inspektor wojewódzki
Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywanie zadań: praca administracyjno-biurowa Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: pokój biurowy mieści się na parterze wielokondygnacyjnego...
Najnowsze komentarze