Specjalista ds. produktu i wsparcia sprzedaży

Nasza działalność opiera się na gospodarce o zamkniętym obiegu. Zapewniamy naszym Klientom możliwość korzystania z wielu produktów na zasadzie wynajmu, eliminując konieczność ich kupowania.

Zatrudniamy blisko 55 000 pracowników. Jesteśmy obecni w 29 krajach na całym świecie. W Polsce od ponad 25 lat, każdego dnia dostarczamy oraz serwisujemy odzież ochronną i roboczą, maty podłogowe, urządzenia higieniczne, akcesoria do stref Cleanroom oraz inne produkty z szeroko rozumianego zakresu utrzymania czystości, zapewniając komfort i bezpieczeństwo naszym Klientom.

Aktualnie do naszego Pionu Sprzedaży poszukujemy osoby na stanowisko:

Jesteśmy obecni w 28 krajach na dwóch kontynentach
  • Blisko 50,000 pracowników
  • Jesteśmy obecni w 440 lokalizacjach
  • Obsługujemy 400,000 klientów
  • Generujemy €3.1 miliarda obrotu
Specjalista ds. produktu i wsparcia sprzedaży
Miejsce pracy: Nowy Tuchom, k/Chwaszczyna
Twoje zadania

Jeśli: masz doświadczenie w zarządzaniu produktami zarówno w aspektach technicznych jak i marketingowych oraz lubisz inicjować zmiany i ulepszenia w ofercie produktowej, dobrze czujesz się w pracy zespołowej, masz lekkie pióro, swobodnie poruszasz się w świecie komunikacji i potrafisz tworzyć ciekawe, angażujące treści, które sprawiają, że każdy produkt jest wyjątkowy – ta rola jest dla Ciebie! 

 

Na czym będzie polegać Twoja rola? 
  • Inicjowanie i wdrażanie ulepszeń w ofercie produktowej i usługowej w segmencie asortymentu “Facility” (maty podłogowe, mopy, chemia profesjonalna, ręczniki kuchenne, ściereczki, lampy owadobójcze, czyściwo przemysłowe). Będziesz mieć realny wpływ na rozwój asortymentu. 
  • Wsparcie zespołu sprzedażowego  w aspektach technicznych jak i argumentacji sprzedażowej usług z grupy “Facility”, wspieranie pracowników w rozmowach z klientami, opracowywanie zestawień porównawczych oraz materiałów, które pomogą naszym handlowcom skuteczniej sprzedawać. 
  • Udział i nadzór w procesach reklamacyjnych , kontakty z dostawcami, weryfikacja zasadności, monitoring terminów i jakości procesu. 
  • Prowadzenie szkoleń produktowych dla pracowników oraz przygotowywanie kampanii informacyjnych o wdrażanych produktach/usługach. Weryfikacja umiejętności po szkoleniach w terenie. 
  • Zbieranie informacji, analiza potrzeb, identyfikowanie możliwości zwiększenia sprzedaży oraz doradztwo techniczne u kluczowych klientów ELIS. 
  • Wprowadzanie nowych produktów oraz koordynowanie stanów  istniejących produktów w oparciu o trendy i prognozy sprzedaży. 
  • Współpraca z dostawcami urządzeń i tekstyliów w kraju i zagranicą. 
  • Zarządzanie bazą sales leadów oraz monitoring aktywności z nimi związanymi. 
  • Aktualizowanie procedur, certyfikatów oraz instrukcji dotyczących zasad serwisu usług 
  • Tworzenie materiałów informacyjnych/sprzedażowych – przygotowanie prezentacji, cenników, bazy wiedzy zarówno dla handlowców jak i klientów, ulotek, broszur oraz katalogów produktowych, które w interesujący sposób zaprezentują naszą ofertę wynajmu i serwisu produktów z grupy Facility. 
  • Zarządzanie komunikacją produktową – tworzenie treści na stronę internetową, do newsletterów oraz materiałów na potrzeby kampanii w mediach społecznościowych. 
  • Analiza rynku i konkurencji – monitorowanie trendów i działań konkurencji, aby nasze kampanie były zawsze o krok do przodu. 
  • Wsparcie operacyjne – współpraca z zespołami logistycznymi nad tworzeniem materiałów informacyjnych dla klientów, m.in. instrukcji użytkowania mat i mopów, harmonogramów serwisowych itp.
Nasze oczekiwania
  • Doświadczenie w zakresie zarządzania produktem zarówno w aspekcie technicznym jak i sprzedażowym 
  • Konsekwencji oraz skuteczności w działaniu w trudnych sytuacjach (np. udział w procesie reklamacji klienckich),
  • Bardzo dobrej znajomości Office 365, a w szczególności MS Excel, 
  • Znajomości języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację z dostawcami oraz pracownikami ELIS z innych krajów,
  • Gotowość do wyjazdów służbowych i prowadzenia szkoleń produktowych oraz spotkań z kluczowymi klientami firmy,
  • Prawo jazdy kat. B.,
  • Lekkiego pióra – pisanie atrakcyjnych i jasnych treści promocyjnych oraz informacyjnych,
  • Swobody w komunikacji – zarówno w tworzeniu treści, jak i w kontaktach z zespołem oraz klientami,
  • Kreatywności w podejściu do marketingu – lubisz nowe wyzwania i potrafisz tworzyć angażujące kampanie, 
  • Zdolności analitycznych – śledzisz rynek, konkurencję i wyciągasz wnioski, aby nasze działania były jeszcze lepsze,
  • Otwartości – jesteś gotowy na współpracę z różnymi działami, od handlu po operacje, by wspierać rozwój naszej dywizji matowej.
To oferujemy
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - działamy w Polsce od prawie 30 lat,
  • Pracę w firmie, która jest globalnym liderem w swojej branży, działającej w 30 krajach na 3 kontynentach,
  • Możliwość rozwoju i wpływ na strategie marketingowe, które mają realny wpływ na nasz sukces,
  • Pracę w zespole pełnym entuzjazmu i wsparcia, który ceni sobie kreatywność i innowacyjne podejście,
  • Cykl szkoleń wdrożeniowych,
  • Samochód służbowy (również do użytku prywatnego),
  • Prywatną opiekę medyczną, pakiet socjalny (dofinansowanie do wakacji, karty przedpłacone, bony na święta, paczki dla dzieci), możliwość dołączenia do grupowego ubezpieczenia,
  • Dofinansowanie do pakietu sportowego,
  • Możliwość dołączenia do inicjatyw firmowych: bieg charytatywny, wolontariat, działania na rzecz zrównoważonego rozwoju, świętowanie dnia doceniania pracownika,
  • Dobrze wyposażone zaplecze socjalne,
  • Ogólnodostępny parking dla pracowników.
Oferujemy:
  • Swobodna atmosfera pracy
  • Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych
  • Ogólnodostępny parking dla pracowników
  • Work-life balance
  • Ekspres do kawy i dobre wyposażenie socjalne
  • Umowa o pracę i przejrzyste warunki wynagrodzenia

Powiązane