Nasza działalność opiera się na gospodarce o zamkniętym obiegu. Zapewniamy naszym Klientom możliwość korzystania z wielu produktów na zasadzie wynajmu, eliminując konieczność ich kupowania.
Zatrudniamy blisko 55 000 pracowników. Jesteśmy obecni w 29 krajach na całym świecie. W Polsce od ponad 25 lat, każdego dnia dostarczamy oraz serwisujemy odzież ochronną i roboczą, maty podłogowe, urządzenia higieniczne, akcesoria do stref Cleanroom oraz inne produkty z szeroko rozumianego zakresu utrzymania czystości, zapewniając komfort i bezpieczeństwo naszym Klientom.
Aktualnie do naszego Pionu Sprzedaży poszukujemy osoby na stanowisko:
- Blisko 50,000 pracowników
- Jesteśmy obecni w 440 lokalizacjach
- Obsługujemy 400,000 klientów
- Generujemy €3.1 miliarda obrotu
Jeśli: masz doświadczenie w zarządzaniu produktami zarówno w aspektach technicznych jak i marketingowych oraz lubisz inicjować zmiany i ulepszenia w ofercie produktowej, dobrze czujesz się w pracy zespołowej, masz lekkie pióro, swobodnie poruszasz się w świecie komunikacji i potrafisz tworzyć ciekawe, angażujące treści, które sprawiają, że każdy produkt jest wyjątkowy – ta rola jest dla Ciebie!
- Inicjowanie i wdrażanie ulepszeń w ofercie produktowej i usługowej w segmencie asortymentu “Facility” (maty podłogowe, mopy, chemia profesjonalna, ręczniki kuchenne, ściereczki, lampy owadobójcze, czyściwo przemysłowe). Będziesz mieć realny wpływ na rozwój asortymentu.
- Wsparcie zespołu sprzedażowego w aspektach technicznych jak i argumentacji sprzedażowej usług z grupy “Facility”, wspieranie pracowników w rozmowach z klientami, opracowywanie zestawień porównawczych oraz materiałów, które pomogą naszym handlowcom skuteczniej sprzedawać.
- Udział i nadzór w procesach reklamacyjnych , kontakty z dostawcami, weryfikacja zasadności, monitoring terminów i jakości procesu.
- Prowadzenie szkoleń produktowych dla pracowników oraz przygotowywanie kampanii informacyjnych o wdrażanych produktach/usługach. Weryfikacja umiejętności po szkoleniach w terenie.
- Zbieranie informacji, analiza potrzeb, identyfikowanie możliwości zwiększenia sprzedaży oraz doradztwo techniczne u kluczowych klientów ELIS.
- Wprowadzanie nowych produktów oraz koordynowanie stanów istniejących produktów w oparciu o trendy i prognozy sprzedaży.
- Współpraca z dostawcami urządzeń i tekstyliów w kraju i zagranicą.
- Zarządzanie bazą sales leadów oraz monitoring aktywności z nimi związanymi.
- Aktualizowanie procedur, certyfikatów oraz instrukcji dotyczących zasad serwisu usług
- Tworzenie materiałów informacyjnych/sprzedażowych – przygotowanie prezentacji, cenników, bazy wiedzy zarówno dla handlowców jak i klientów, ulotek, broszur oraz katalogów produktowych, które w interesujący sposób zaprezentują naszą ofertę wynajmu i serwisu produktów z grupy Facility.
- Zarządzanie komunikacją produktową – tworzenie treści na stronę internetową, do newsletterów oraz materiałów na potrzeby kampanii w mediach społecznościowych.
- Analiza rynku i konkurencji – monitorowanie trendów i działań konkurencji, aby nasze kampanie były zawsze o krok do przodu.
- Wsparcie operacyjne – współpraca z zespołami logistycznymi nad tworzeniem materiałów informacyjnych dla klientów, m.in. instrukcji użytkowania mat i mopów, harmonogramów serwisowych itp.
- Doświadczenie w zakresie zarządzania produktem zarówno w aspekcie technicznym jak i sprzedażowym
- Konsekwencji oraz skuteczności w działaniu w trudnych sytuacjach (np. udział w procesie reklamacji klienckich),
- Bardzo dobrej znajomości Office 365, a w szczególności MS Excel,
- Znajomości języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację z dostawcami oraz pracownikami ELIS z innych krajów,
- Gotowość do wyjazdów służbowych i prowadzenia szkoleń produktowych oraz spotkań z kluczowymi klientami firmy,
- Prawo jazdy kat. B.,
- Lekkiego pióra – pisanie atrakcyjnych i jasnych treści promocyjnych oraz informacyjnych,
- Swobody w komunikacji – zarówno w tworzeniu treści, jak i w kontaktach z zespołem oraz klientami,
- Kreatywności w podejściu do marketingu – lubisz nowe wyzwania i potrafisz tworzyć angażujące kampanie,
- Zdolności analitycznych – śledzisz rynek, konkurencję i wyciągasz wnioski, aby nasze działania były jeszcze lepsze,
- Otwartości – jesteś gotowy na współpracę z różnymi działami, od handlu po operacje, by wspierać rozwój naszej dywizji matowej.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - działamy w Polsce od prawie 30 lat,
- Pracę w firmie, która jest globalnym liderem w swojej branży, działającej w 30 krajach na 3 kontynentach,
- Możliwość rozwoju i wpływ na strategie marketingowe, które mają realny wpływ na nasz sukces,
- Pracę w zespole pełnym entuzjazmu i wsparcia, który ceni sobie kreatywność i innowacyjne podejście,
- Cykl szkoleń wdrożeniowych,
- Samochód służbowy (również do użytku prywatnego),
- Prywatną opiekę medyczną, pakiet socjalny (dofinansowanie do wakacji, karty przedpłacone, bony na święta, paczki dla dzieci), możliwość dołączenia do grupowego ubezpieczenia,
- Dofinansowanie do pakietu sportowego,
- Możliwość dołączenia do inicjatyw firmowych: bieg charytatywny, wolontariat, działania na rzecz zrównoważonego rozwoju, świętowanie dnia doceniania pracownika,
- Dobrze wyposażone zaplecze socjalne,
- Ogólnodostępny parking dla pracowników.
- Swobodna atmosfera pracy
- Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych
- Ogólnodostępny parking dla pracowników
- Work-life balance
- Ekspres do kawy i dobre wyposażenie socjalne
- Umowa o pracę i przejrzyste warunki wynagrodzenia
Najnowsze komentarze