Audytor wewnętrzny

Powiatowy Urząd Pracy w Sztumie z siedzibą w Dzierzgoniu
Audytor wewnętrzny
Miejsce pracy: Sztum
Numer: StPr/24/0350
OBOWIĄZKI:
- badanie i ocena systemów zarządzania i kontroli w Urzędzie Miasta i Gminy Sztum oraz jednostkach organizacyjnychgminy, opracowywanie propozycji zmian ww. systemów- badanie wiarygodności sprawozdań finansowych oraz sprawozdania z wykonania budżetu- dokonywanie oceny adektywności i skuteczności systemów kontroli oraz przestrzegania procedur zgodnie z ustawą o finansach publicznych- dokonywanie oceny przestrzegania zasady celowości i oszczędności w dokonywaniu wydatków, przestrzegania terminów realizacji zadań i zaciągniętych zobowiązań- ocenę regulacji wewnętrznych jednostki- przygotowywanie planu audytu wewnętrznego oraz programu zadania audytowego- prowadzenie akt audytu wewnętrznego- przeprowadzanie analizy ryzyka- sygnalizowanie istotnych ryzyk- sygnalizowanie istotnych słabości kontroli zarządczej oraz proponowanie jej usprawnień- wyznaczanie priorytetów do rocznych i strategicznych planów audytu wewnętrznego- przegląd istotnych wyników audytu wewnętrznego oraz monitorowanie ich wdrożenia- wykonywanie czynności doradczych na wniosek Burmistrza lub z własnej inicjatywy
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
Uprawnienia: dobra organizacja pracy
Uprawnienia: obsługa komputera
Uprawnienia: komunikatywność, otwartość, umiejętność pracy w zespole


Wymagania inne:

Doświadczenie zawodowe:- jeden z certyfikatów Certified Internal Auditor (CIA), Certified Govermment Auditing Professional (CGAP), Certified Information Systems Auditior (CISA), Association of Chartered Certified Accountants (ACCA), Certified Fraud Examiner (CFE), Certification in Control Self Assessment (CCSA) Certified Financial Services Auditor (CFSA) lub Chartered Financial Analyst (CFA), lub - złożyła, w latach 2003-2006, z wynikiem pozytywnym egzamin na audytora wewnętrznego przed Komisją Egzaminacyjną powołaną przez Ministra Finansów, lub - uprawnienia biegłego rewidenta, lub- dwuletnią praktykę w zakresie audytu wewnętrznego i legitymuje się dyplomem ukończenia studiów podyplomowych w zakresie audytu wewnętrznego, wydanym przez jednostkę organizacyjną, która w dniu wydania dyplomu była uprawniona , zgodnie z odrębnymi ustawami, do nadawania stopnia naukowego doktora nauk ekonomicznych lub prawnych.- przynajmniej 3 letnie doświadczenie w zawodzie audytora wewnętrznego

Miejsce pracy:

Sztum


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 300 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Sztumie z siedzibą w Dzierzgoniu

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

Audytor wewnętrzny

- badanie i ocena systemów zarządzania i kontroli w Urzędzie Miasta i Gminy Sztum oraz jednostkach organizacyjnychgminy, opracowywanie propozycji zmian ww. systemów- badanie wiarygodności sprawozdań finansowych oraz sprawozdania z wykonania...

  • Powiatowy Urząd Pracy w Sztumie z siedzibą w Dzierzgoniu

  • Sztum
  • 2024-09-14