Komendant Morskiego Oddziału Straży Granicznej w Gdańsku poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca administracyjno-biurowa.
Budynek I piętrowy bez windy, nieprzystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo, praca na parterze, oświetlenie dzienne i sztuczne, praca siedząca zwykorzystaniem monitora ekranowego powyżej 4 godzin dziennie, wyjazdy służbowe.
Zakres zadań
- Dokonuje zakupu sprzętu, narzędzi, materiałów
- Współpracuje z warsztatem samochodowym MOSG oraz magazynami rzeczowymi SGT w zakresie dostaw materiałów, sprzętu, załadunku i rozładunku
- Wykonuje wymaganą przepisami dokumentację związaną z zamówieniami, a dotyczącą zakupów i dostaw, w tym wykonuje projekty umów i przedstawia ich do opinii radcy prawnemu
- Współuczestniczy w sporządzaniu planu rzeczowo - finansowego Sekcji Gospodarki Transportowej
- Terminowo sporządza obowiązującą sprawozdawczość i inne dokumenty związane z działalnością sekcji
- Przeprowadza analizy rynku przed udzieleniem zamówienia, w celu wybrania najkorzystniejszej oferty
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze zaopatrzenia, powyżej 1,5 roku w administracji
- Doświadczenie związane z realizacją zaopatrzenia
- Obsługa komputera i pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych
- Ogólna znajomość przepisów prawo zamówień publicznych
- Prawo jazdy kat. B
- Złożenie oświadczenia lustracyjnego (dotyczy osób urodzonych przed 01 sierpnia 1972 r.)
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Wiedza dot. budowy pojazdów, zasad działania poszczególnych podzespołów
- Doświadczenie w branży części zamiennych samochodowych lub/i mechanika pojazdowa
- Wnikliwość, skrupulatność, kreatywność oraz nastawienie na współpracę w zespole
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
Asystent spedytora
Obsługa biura, wsparcie spedytora w zakresie organizacji i monitoringu transportu, archiwizacja dokumentów, kontakt telefoniczny i mailowy z klientem, kserowanie, skanowanie, drukowanie dokumentów. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach:...
Asystent spedytora
Obsługa biura, wsparcie spedytora w zakresie organizacji i monitoringu transportu, archiwizacja dokumentów, kontakt telefoniczny i mailowy z klientem, kserowanie, skanowanie, drukowanie dokumentów. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach:...
Asystent / Asystentka Biura Budowy
ZADANIA: prowadzenie spraw administracyjno-organizacyjnych biura budowy; koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej; obsługa klientów i gości podczas ich wizyty w siedzibie Firmy; odpowiedzialność za prawidłowy przepływ...
Najnowsze komentarze