Spravia to duża, stabilna i nowoczesna firma. Prowadzimy działalność deweloperską w największych aglomeracjach w Polsce: Warszawie, Poznaniu, Krakowie, Trójmieście i we Wrocławiu. Kapitał zakładowy spółki wynosi 657.333.000 zł. Od początku swej działalności w 1999 roku wybudowaliśmy ponad 18.600 mieszkań i lokali. Cieszymy się zaufaniem i opinią wiarygodnego dewelopera.
Tworząc osiedla mieszkaniowe, dbamy o to, aby swoją funkcjonalnością służyły nie tylko ich mieszkańcom, ale także społecznościom lokalnym. Szczególną wagę przykładamy do klasy projektów architektonicznych i planów mieszkań, jak również do jakości wykonania. Miarą jakości budowanych przez nas osiedli jest ich nagradzanie i wyróżnianie, w tym w prestiżowym konkursie „Budowa Roku”.
Poszukujemy osoby na umowę zlecenie/praktykantów do wsparcia przy procesach przekazywania kluczy klientom/odbiorowych i wsparcia przy podpisywaniu aktów notarialnych w oddziałach:
- Warszawa w terminie od IV. – XII. 2024
- Kraków w terminie od IV. – XII. 2024
- Gdańsk w terminie od IV. – XII. 2024
W pełnym wymiarze godzin, oczywiście teraz na wiosnę jesteśmy elastyczni co do godzin, jeśli będzie to student ustalimy grafik tak, aby miał wolne na egzaminy.
- wsparcie biura obsługi klienta w zakresie odbiorów lokatorskich i przekazywania kluczy do lokali (przygotowanie i sprawdzenie dokumentacji odbiorowej, kontakt z Klientem, przygotowanie teczek dla Klientów, przekazanie kluczy),
- wsparcie biura obsługi klienta w przygotowaniu dokumentacji niezbędnej do aktów notarialnych (kontakt z Klientem wysłanie korespondencji do Klientów dotyczące terminów, przygotowanie dokumentów niezbędnych do aktów notarialnych),
- wprowadzanie protokołów odbiorowych i umów przeniesienia własności do systemu CRM,
- wsparcie przy wprowadzaniu usterek do systemu CRM,
- skanowanie/archiwizowanie dokumentów generowanych w powyższych procesach.
Kierunki studiów: wszystkie ekonomiczne, inżynierskie, zarządzanie i inne.
- mile widziane doświadczenia w obsłudze klienta,
- dokładności, odpowiedzialności, komunikatywności, zaangażowania,
- dobrej organizacji pracy.
Oferujemy:
- pracę w firmie o uznanej renomie,
- możliwość zdobycia doświadczenia,
- pracę w przyjaznym, zaangażowanym zespole i dobrą atmosferę w miejscu pracy,
- opiekę medyczną na wysokim poziomie.
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
Pracownik biura obsługi klienta
Udzielanie profesjonalnej obsługi klientom poprzez różne kanały komunikacji, takie jak telefon, e-mali, osobiście. Skuteczne rozwiązywanie problemów klientów, odpowiadanie na ich pytania i udzielanie wsparcia w związku z...
Customer support specialist with German and English
The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice...
Customer Care Specialist with Dutch
As a Consumer Service Representative you will: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone and e-mail; Provide friendly and efficient customer service support in Dutch language; Advice and inform customers regarding clients...
Najnowsze komentarze