Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Gdańsk
Zakres obowiązków:
  • Codzienny kontakt z klientami w języku niemieckim;
  • Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną;
  • Dbałość o wysoki standard obsługi klienta;
  • Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
Wymagania:
  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego  (min. poziom B2);
  • Doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem;
  • Komunikatywność i wysokie umiejętności interpersonalne;
  • Dobra znajomość obsługi komputera.
Pracodawca oferuje:
  • Umowę o pracę na pełny etat;
  • Pracę w przyjaznej atmosferze, w zespole zawsze chętnym do pomocy;
  • Pakiet benefitów pracowniczych;
  • Możliwości awansu, rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji;
  • Pracę w komfortowym biurze.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem holenderskim

Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny...

  • Praca.pl Sp. z o.o.

  • Gdańsk
  • dzisiaj

Pracownik biura obsługi klienta

Udzielanie profesjonalnej obsługi klientom poprzez różne kanały komunikacji, takie jak telefon, e-mali, osobiście. Skuteczne rozwiązywanie problemów klientów, odpowiadanie na ich pytania i udzielanie wsparcia w związku z...

  • Gdański Urząd Pracy

  • Gdańsk
  • 2024-04-26

Customer support specialist with German and English

The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice...

  • Foundever

  • 2024-04-26