Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagania inne:
doświadczenie w bezpośredniej obsłudze Pacjentów lub Klientów, wysokie umiejętności komunikacyjne i interpersonalne, umiejętność pracy pod presją czasu oraz w zespole, znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację, umiejętności sprzedażowe, dobra organizacja pracy własnej. Mile widziana umiejętność korzystania z narzędzi wspierających zarządzaniem czasem i zadaniami (trello, asan, notion).
Gdańsk
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie brutto:
od 4 500 PLN
Opis wynagrodzenia:
wynagrodzenie do ustalenia indywidualnie z pracodawcą, uzależnione będzie od posiadanych umiejętności i kwalifikacji. Pracodawca oferuje rozwój i wsparcie, szeroki pakiet benefitów dla Ciebie i Twoich bliskich m. in. zniżki na opiekę medyczną. Wsparcie opiekuna aż do momentu, gdy poczujesz się samodzielny/a. Zdobycie doświadczenia w dużej, znanej placówce medycznej, możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania nowych umiejętności oraz cennego, zawodowego doświadczenia. Możliwość uczestniczenia w licznych szkoleniach i kursach, spotkania integracyjne, zdrowe przekąski, wspierające organizm suplementy i zioła, biblioteczka pracownicza, upominki świąteczne i okazjonalne.
Źródło oferty pracy: Gdański Urząd Pracy
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
Specjalista ds. obsługi pacjentów
Rejestracja pacjentów i udzielanie informacji o świadczeniach Telefoniczna i bezpośrednia obsługa pacjentów Prowadzenie dokumentacji, korespondencji oraz harmonogramów przyjęć i wypisów Kierowanie pacjentów do właściwych gabinetów i...
Recepcjonista medyczny
Telefoniczne i osobiste przyjmowanie pacjentów w placówce Rejestracja wizyt i udzielanie informacji o badaniach i wymaganych dokumentach Obsługa korespondencji z pacjentami oraz wydawanie dokumentacji medycznej zgodnie z przepisami Prowadzenie...
Rejestratorka / Rejestrator
Telefoniczna obsługa pacjentów z zachowaniem standardów kliniki Bezpośrednia obsługa pacjentów w oddziale Prowadzenie korespondencji z pacjentami Rejestracja usług POZ – zapisy na wizyty, udzielanie informacji o badaniach, świadczeniach,...

Najnowsze komentarze