Specjalista ds. Obsługi Klienta

Ogłoszenie numer: 10466964, z dnia 2025-12-01

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Pruszcz Gdański

 

Opis stanowiska

  • Kluczowa rola w firmie TSL z tradycjami, o stabilnej pozycji na rynku.
  • Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami.
  • Kompleksowa obsługa: od tworzenia ofert po nadzór nad realizacją zleceń spedycyjnych.
  • Codzienna koordynacja zamówień i raportowanie do przełożonego.
  • Aktywna analiza rynku transportowego i rozwiązywanie problemów.

Wymagania

  • Minimum rocznego doświadczenia w pozyskiwaniu i obsłudze klienta.
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie minimum B2.
  • Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office, w tym biegłej obsługi programu Excel.
  • Samodzielności, asertywności i wysokiej kultury osobistej.
  • Doskonałej organizacji pracy i odporności na stres.
  • Wykształcenie wyższe (lub w trakcie) będzie plusem.

Oferujemy

  • Atrakcyjne wynagrodzenie (adekwatne do wyników) i premie uznaniowe.
  • Jasno określoną ścieżkę kariery, awansu i rozwoju.
  • Wewnętrzne moduły szkoleniowe i możliwość dołączenia do PPK.
  • Brak sztywnego dress code’u i doskonała atmosfera w zespole.
  • Dofinansowanie do karty MultiSport i ubezpieczenie na życie.
  • Premie świąteczne oraz cykliczne integracje.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

Specjalistka / Specjalista ds. Obsługi Klienta z j.niemieckim - Customer Support Rockstar

Lokalizacja: Gdańsk (praca stacjonarna) Firma: Foundever Wynagrodzenie: 49zł/h brutto Bonus nawet do 8500zł Twój zakres obowiązków: Jeśli biegle mówisz po niemiecku, lubisz kontakt z ludźmi i chcesz pracować dla jednej z najbardziej...

  • Foundever

  • Gdańsk
  • wczoraj

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Profesjonalna obsługa klientów w języku niemieckim za pośrednictwem czatu i e-maila. Udzielanie wsparcia i rozwiązywanie zgłoszeń zgodnie z obowiązującymi standardami jakości. Dbanie o wysoki poziom satysfakcji klientów i realizację...

  • Klient portalu Praca.pl

  • Gdańsk
  • wczoraj

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Zadania: Bezpośrednia obsługa klientów i utrzymanie z nimi relacji. Tworzenie ofert handlowych Przygotowywanie dokumentacji i monitorowanie zamówień. Dbanie o zapewnienie wysokiej jakości obsługi poprzez rozwijanie współpracy i...

  • Erontrans Sp. z o.o.

  • Pruszcz Gdański
  • 2025-12-05