Ogłoszenie numer: 10460781, z dnia 2025-11-23
Klient portalu Praca.pl
Asystent / Asystent ka ds. Administracji
Miejsce pracy: Gdańsk
Opis stanowiska
- Kompleksowa obsługa administracyjna (przyjmowanie podań, zaświadczenia, legitymacje).
- Codzienna, wielokanałowa komunikacja ze studentami (bezpośrednia, e-mail, telefon).
- Samodzielne rozwiązywanie bieżących spraw oraz problemów studenckich.
- Aktywne wspieranie działań podnoszących satysfakcję studentów i wizerunek Biura Obsługi.
Wymagania
- Minimum roczne doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klienta.
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
- Znakomita organizacja pracy, dokładność i terminowość.
- Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych i pod presją czasu.
- Postawa klientocentryczna, wysoka kultura osobista i komunikatywność.
- Gotowość do pracy w wybrane weekendy (wg grafiku).
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę na pełny etat.
- Ciekawą i samodzielną pracę w największym polskim holdingu uczelni niepublicznych.
- Dofinansowanie do szkoleń, nauki własnej oraz udział w projektach rozwojowych.
- Szeroki pakiet benefitów (MultiSport/OK System, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie).
- Dodatkowe dni wolne oraz wyjazdy integracyjne.
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Zadania: Bezpośrednia obsługa klientów i utrzymanie z nimi relacji. Tworzenie ofert handlowych Przygotowywanie dokumentacji i monitorowanie zamówień. Dbanie o zapewnienie wysokiej jakości obsługi poprzez rozwijanie współpracy i...
Customer Support Specialist with German – Customer Support Rockstar
Location: Gdańsk (on-site) Company: Foundever Pay rate: 49 PLN/hour (gross) Bonus: up to 8,500 PLN If you speak German fluently, enjoy working with people, and want to join one of the most recognized brands in the travel industry – this...
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim
PRACA ZDALNA Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie...

Najnowsze komentarze