Specjalistka / Specjalista ds. Administracyjnych

Specjalistka / Specjalista ds. Administracyjnych
Miejsce pracy: Gdynia
DWRP.1102.93.2025

wymiar czasu pracy: pełny etat

forma zatrudnienia:  umowa o pracę

 

DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO:

  • praca administracyjna w środowisku akademickim Zakładu Pielęgniarstwa Społecznego i Promocji Zdrowia GUMed (bez bezpośredniego kontaktu z pacjentami),
  • administracyjne wsparcie projektów dydaktycznych i naukowych prowadzonych przez Zakład,
  • organizacja pracy sekretariatu Zakładu, w tym planowanie bieżących zadań oraz koordynacja obiegu dokumentów,
  • obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz prowadzenie ewidencji dokumentów,
  • współpraca i komunikacja ze Studentami (udzielanie informacji, wsparcie w sprawach organizacyjnych),
  • wsparcie pracowników Zakładu w codziennych zadaniach administracyjnych,
  • wdrażanie i obsługa narzędzi cyfrowych (m.in. Microsoft Teams i pakietu MS Office) w codziennej pracy administracyjnej,
  • wymagana komunikatywna znajomość języka angielskiego,
  • udział w organizacji spotkań, zebrań i wydarzeń naukowych Zakładu.

OD KANDYDATEK/ KANDYDATÓW OCZEKUJEMY:

  • komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętność pracy w zespole,
  • otwartość na naukę obsługi oprogramowania biurowego oraz środowiska Microsoft Teams,
  • doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej (mile widziane doświadczenie w środowisku akademickim),
  • umiejętność sprawnej komunikacji oraz wysoki poziom kultury osobistej w kontaktach ze Studentami i Pracownikami,
  • znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office, w szczególności Word).

OFERUJEMY:

  • stabilne zatrudnienie w jednej z najlepszych uczelni medycznych w Polsce,
  • pracę w uczelni medycznej, która jako jedyna w Polsce posiada status uczelni badawczej,
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne,
  • premie kwartalne,
  • dofinansowanie do wypoczynku pracownika, tzw. „wczasy pod gruszą”,
  • dofinansowanie do wypoczynku dzieci,
  • dofinansowanie do zajęć sportowo- rekreacyjnych i kulturalno-oświatowych,
  • spotkania integracyjne pracowników,
  • pożyczki na cele mieszkaniowe,
  • dofinansowanie do kart sportowych,
  • możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach,
  • pracę w modelu stacjonarnym.

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

Referent / Referentka ds. Administracyjnych

Koordynacja dokumentacji pracowniczej Kontrola listy obecności Pracowników fizycznych, Prowadzenie rejestru korespondencji, Zapewnienie prawidłowego obiegu informacji i dokumentacji, Koordynacja szkoleń BHP, Rejestrowanie Pracowników na...

  • REMONDIS Sp. z o.o. - Gdynia

  • Gdynia
  • dzisiaj

Specjalista / Specjalistka ds. dokumentacji technicznej

Specjalista ten będzie zespołu zajmującego się bezpośrednim zarządzaniem procesami produkcji. Na co dzień współpracować będzie z brygadzistami w zakresie przygotowania i zarządzania dokumentacją techniczną i wsparciem w zakresie...

  • KLIMA-THERM Sp. z o.o.

  • Skowarcz, ul. Klimatyczna 4
  • wczoraj

Document Controller

Obowiązki: Administracja dokumentacji projektowej w biurze projektowym Wsparcie kierowników działów w biurze projektowym Zarządzanie obiegiem dokumentacji na projektach Tworzenie procedur i procesów w biurze projektowym Zarządzanie...

  • Sunreef Venture S. A.

  • Gdańsk
  • wczoraj