wymiar czasu pracy: pełny etat
forma zatrudnienia: umowa o pracę
DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO:
- praca administracyjna w środowisku akademickim Zakładu Pielęgniarstwa Społecznego i Promocji Zdrowia GUMed (bez bezpośredniego kontaktu z pacjentami),
- administracyjne wsparcie projektów dydaktycznych i naukowych prowadzonych przez Zakład,
- organizacja pracy sekretariatu Zakładu, w tym planowanie bieżących zadań oraz koordynacja obiegu dokumentów,
- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz prowadzenie ewidencji dokumentów,
- współpraca i komunikacja ze Studentami (udzielanie informacji, wsparcie w sprawach organizacyjnych),
- wsparcie pracowników Zakładu w codziennych zadaniach administracyjnych,
- wdrażanie i obsługa narzędzi cyfrowych (m.in. Microsoft Teams i pakietu MS Office) w codziennej pracy administracyjnej,
- wymagana komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- udział w organizacji spotkań, zebrań i wydarzeń naukowych Zakładu.
OD KANDYDATEK/ KANDYDATÓW OCZEKUJEMY:
- komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
- bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętność pracy w zespole,
- otwartość na naukę obsługi oprogramowania biurowego oraz środowiska Microsoft Teams,
- doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej (mile widziane doświadczenie w środowisku akademickim),
- umiejętność sprawnej komunikacji oraz wysoki poziom kultury osobistej w kontaktach ze Studentami i Pracownikami,
- znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office, w szczególności Word).
OFERUJEMY:
- stabilne zatrudnienie w jednej z najlepszych uczelni medycznych w Polsce,
- pracę w uczelni medycznej, która jako jedyna w Polsce posiada status uczelni badawczej,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne,
- premie kwartalne,
- dofinansowanie do wypoczynku pracownika, tzw. „wczasy pod gruszą”,
- dofinansowanie do wypoczynku dzieci,
- dofinansowanie do zajęć sportowo- rekreacyjnych i kulturalno-oświatowych,
- spotkania integracyjne pracowników,
- pożyczki na cele mieszkaniowe,
- dofinansowanie do kart sportowych,
- możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach,
- pracę w modelu stacjonarnym.
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
Inspektor
Wymagane dokumenty, zakres obowiązków oraz niezbędne oraz dodatkowe wymagania wobec kandydata dostępne są na stronie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Lęborku oraz w Biuletynie Informacji Publicznej PCPR Lębork. Wymagania konieczne:...
Główny specjalista
1)kompleksowe przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz przepisami wykonawczymi;2wybór odpowiedniego trybu postępowania zgodnie z wartością i przedmiotem...
Pracownik administracyjno-biurowy w dziale budowlanym
- sporządzanie dokumentacji podwykonawczej,- selekcja ofert handlowych na zakup materiałów budowlanych,- zamawianie materiałów na potrzeby inwestycji,- przygotowywanie dokumentacji do przetargów na sprzedaż usług,- dbanie o prawidłowy obieg...

Najnowsze komentarze