Specjalistka / Specjalista ds. Administracyjnych

Specjalistka / Specjalista ds. Administracyjnych
Miejsce pracy: Gdynia
DWRP.1102.93.2025

wymiar czasu pracy: pełny etat

forma zatrudnienia:  umowa o pracę

 

DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO:

  • praca administracyjna w środowisku akademickim Zakładu Pielęgniarstwa Społecznego i Promocji Zdrowia GUMed (bez bezpośredniego kontaktu z pacjentami),
  • administracyjne wsparcie projektów dydaktycznych i naukowych prowadzonych przez Zakład,
  • organizacja pracy sekretariatu Zakładu, w tym planowanie bieżących zadań oraz koordynacja obiegu dokumentów,
  • obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz prowadzenie ewidencji dokumentów,
  • współpraca i komunikacja ze Studentami (udzielanie informacji, wsparcie w sprawach organizacyjnych),
  • wsparcie pracowników Zakładu w codziennych zadaniach administracyjnych,
  • wdrażanie i obsługa narzędzi cyfrowych (m.in. Microsoft Teams i pakietu MS Office) w codziennej pracy administracyjnej,
  • wymagana komunikatywna znajomość języka angielskiego,
  • udział w organizacji spotkań, zebrań i wydarzeń naukowych Zakładu.

OD KANDYDATEK/ KANDYDATÓW OCZEKUJEMY:

  • komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętność pracy w zespole,
  • otwartość na naukę obsługi oprogramowania biurowego oraz środowiska Microsoft Teams,
  • doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej (mile widziane doświadczenie w środowisku akademickim),
  • umiejętność sprawnej komunikacji oraz wysoki poziom kultury osobistej w kontaktach ze Studentami i Pracownikami,
  • znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office, w szczególności Word).

OFERUJEMY:

  • stabilne zatrudnienie w jednej z najlepszych uczelni medycznych w Polsce,
  • pracę w uczelni medycznej, która jako jedyna w Polsce posiada status uczelni badawczej,
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne,
  • premie kwartalne,
  • dofinansowanie do wypoczynku pracownika, tzw. „wczasy pod gruszą”,
  • dofinansowanie do wypoczynku dzieci,
  • dofinansowanie do zajęć sportowo- rekreacyjnych i kulturalno-oświatowych,
  • spotkania integracyjne pracowników,
  • pożyczki na cele mieszkaniowe,
  • dofinansowanie do kart sportowych,
  • możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach,
  • pracę w modelu stacjonarnym.

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

Inspektor

Wymagane dokumenty, zakres obowiązków oraz niezbędne oraz dodatkowe wymagania wobec kandydata dostępne są na stronie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Lęborku oraz w Biuletynie Informacji Publicznej PCPR Lębork. Wymagania konieczne:...

  • Powiatowy Urząd Pracy w Lęborku

  • Lębork
  • 2025-11-11

Główny specjalista

1)kompleksowe przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz przepisami wykonawczymi;2wybór odpowiedniego trybu postępowania zgodnie z wartością i przedmiotem...

  • Powiatowy Urząd Pracy w Lęborku

  • Lębork
  • 2025-11-11

Pracownik administracyjno-biurowy w dziale budowlanym

- sporządzanie dokumentacji podwykonawczej,- selekcja ofert handlowych na zakup materiałów budowlanych,- zamawianie materiałów na potrzeby inwestycji,- przygotowywanie dokumentacji do przetargów na sprzedaż usług,- dbanie o prawidłowy obieg...

  • Powiatowy Urząd Pracy w Starogardzie Gdańskim

  • Rokocin
  • 2025-11-11