Komendant Morskiego Oddziału Straży Granicznej w Gdańsku poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca administracyjno – biurowa. Budynek 2 piętrowy bez windy, nieprzystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo, oświetlenie dzienne i sztuczne, praca siedząca z wykorzystaniem monitora ekranowego powyżej 4 godzin dziennie.
Zakres zadań
- Opracowuje na podstawie zebranych materiałów informacji o cudzoziemcach ubiegających się o udzielenie zezwolenia na pobyt czasowy, stały lub pobyt rezydenta długoterminowego UE, a także o zarejestrowanie pobytu obywatela państwa członkowskiego UE, obywatela państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – strony umowy o EOG, obywatela Konfederacji Szwajcarskiej oraz członków rodzin ww. państw – w zakresie ewentualnego zagrożenia dla obronności, bezpieczeństwa państwa albo ochrony bezpieczeństwa i porządku publicznego.
- Opracowuje na podstawie zebranych materiałów informacji do Szefa Urzędu ds. Cudzoziemców w sprawach rozpatrywanych wniosków cudzoziemców o nadanie statusu uchodźcy lub ochrony uzupełniającej zgodnie z art. 45 ustawy z dnia 13 czerwca 2003 r. o udzielaniu cudzoziemcom ochrony na terytorium RP w zakresie określonym art. 19 ust. 1 pkt 3 lub ust. 2 lub art. 20 ust. 1 pkt 2 lub ust. 2 lub 3 wymienionej ustawy, oraz gromadzenie w niezbędnym zakresie materiałów dotyczących tej kategorii cudzoziemców.
- Prowadzi i na bieżąco aktualizuje komputerowe zbiory danych o cudzoziemcach ubiegających się o zezwolenie na pobyt czasowy, stały lub zezwolenie na pobyt rezydenta długoterminowego UE oraz zarejestrowanie pobytu obywateli UE i członków ich rodzin w terytorialnym zasięgu działania Oddziału.
- Opracowuje dla dyrektorów urzędów morskich informacji w sprawach o których mowa w § 3 pkt 2 rozporządzenia Ministra Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej z dnia 30 maja 2016 r. w sprawie książeczki żeglarskiej (Dz. U. poz. 810) w przypadku gdy wnioskodawcą jest cudzoziemiec.
- Prowadzi bieżącą analizę dokumentacji złożonej przez cudzoziemców do właściwego wojewody w sprawie wniosków o udzielenie zezwolenia na pobyt czasowy, zezwolenia na pobyt stały lub zezwolenia na pobyt rezydenta długoterminowego UE oraz zarejestrowanie pobytu obywateli UE i członków ich rodzin.
- Opracowuje dla wojewodów informacji czy nabycie przez cudzoziemca obywatelstwa polskiego nie stanowi zagrożenia dla obronności lub bezpieczeństwa państwa albo ochrony bezpieczeństwa i porządku publicznego.
- Realizuje inne zadania wynikające z wewnętrznego podziału zadań Wydziału ds. Cudzoziemców i wykonuje polecenia przełożonych zgodnie z zaistniałymi potrzebami służbowymi.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie- Złożenie klauzuli informacyjnej dla osób ubiegających się o pracę w MOSG wraz z oświadczeniem o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych
- Złożenie oświadczenia lustracyjnego (dotyczy osób urodzonych przed 01.08.1972r.)
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
Podinspektor/inspektor
https://bip.brusy.pl/artykul/nabor-na-wolne-stanowisko-pracy-podinspektora-inspektora-w-wydziale-biuro-burmistrza-urzedu-mie Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania inne: preferowane doświadczenie zawodowe w...
Podinspektor w wydziale architektury i budownictwa
Zakres obowiązków znajduje sie na stronie BIP Starostwa Puckiego Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: architektura, budownictwo Uprawnienia: Praca pod presją ustawowych terminów na wydanie decyzji. Wymagania...
Podinspektor
1)kompleksowe przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz przepisami wykonawczymi;2)wybór odpowiedniego trybu postępowania zgodnie z wartością i przedmiotem...

Najnowsze komentarze