Dołącz do zespołu ekspertów jednego z największych portali e-commerce w Polsce i miej realny wpływ na widoczność i rozwój marki Gemini! Szukamy osoby, która z łatwością porusza się w świecie kampanii online, potrafi analizować dane i skutecznie optymalizować działania reklamowe.
- Prowadzenie kampanii e-commerce – Google Ads, Meta Ads
- Monitorowanie wyników kampanii i ich bieżąca optymalizacja
- Tworzenie raportów efektywności kampanii i analiz ruchu
- Współpraca z zewnętrznymi agencjami i weryfikacja ich działań
- Poszukiwanie nowych kanałów i formatów pozyskiwania użytkowników
- Min. 4 lata doświadczenia w performance marketingu, w tym prowadzeniu zaawansowanych kampanii w Google Ads oraz Meta Ads (warunek konieczny)
- Bardzo dobra znajomość narzędzi: Google Ads, Google Analytics, Meta Ads, Looker Studio, PowerBI, Excel
- Wysoko rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia i wyciągania wniosków
- Znajomość środowiska e-commerce i zasad digital marketingu
- Śledzenie trendów i zmian technologicznych w obszarze performance marketing
- Skrupulatność, samodzielność i dbałość o szczegóły
- Otwartość na współpracę i dobre umiejętności komunikacyjne
- Znajomość narzędzi SEO (Ahrefs, Senuto)
- Podstawowa znajomość SQL, HTML
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do Twojego doświadczenia
- Możliwość pracy w trybie hybrydowym lub zdalnym
- Realny wpływ na rozwój jednej z największych aptek internetowych w Polsce
- Samodzielność i przestrzeń na własne pomysły
- Pakiet benefitów pozapłacowych: prywatna opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie, program poleceń
- Szkolenia wewnętrzne i wsparcie trenerskie
- Przyjazną, nieformalną atmosferę – u nas jesteśmy na „ty”
- Biuro w dogodnej lokalizacji z pyszną kawą i herbatą bez limitu
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
Specjalista ds. Marketingu
Planowanie i realizacja działań marketingowych (Meta: Facebook, Instagram; Tik Tok; LinkedIn; Google i inne); Konfiguracja i nadzorowanie kampanii (google ads, meta itp.); Dbanie o aktualność i spójność treści na stronach www;...
Specjalista do spraw marketingu i handlu
- opracowywanie materiałów promocyjnych,- obsługa strony internetowej firmy i kont w mediach społecznościowych,- przygotowywanie akcji promocyjnych,- kształtowanie wizerunku firmy w mediach społecznościowych i na forum o opinii publicznej,-...
Specjalista do spraw marketingu
1. Analiza danych.2. Opracowywanie strategii marketingowej, tworzenie i publikowanie postów.3. Reagowanie na interakcje użytkowników social mediów.4. Śledzenie trendów. Wymagania dodatkowe: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)...

Najnowsze komentarze