Firma m-PLAY jest Autoryzowanym Partnerem sieci komórkowej Play z 20-letnim doświadczeniem w branży B2B. Jesteśmy zespołem specjalizującym się w sprzedaży i doradztwie szeroko pojętych usług telekomunikacyjnych typu Voice, ICT, IoT oraz cybersecurity. Poszukujemy osób do grupy ekspertów wspierających firmy w cyfrowej transformacji.
Konsultant Klienta Biznesowego / Specjalista ds. sprzedaży usług teleinformatycznych – ICT – Pracuj dla Autoryzowanego Partnera Sieci PLAY
Miejsce pracy: Sopot
Obowiązki:
- Aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz dbałość o relacje z obecnymi klientami
- Analiza potrzeb klientów i doradztwo w zakresie najlepszych rozwiązań w zakresie usług telekomunikacyjnych typu Voice i ICT
- Negocjacje warunków współpracy oraz przygotowywanie indywidualnych ofert
- Prowadzenie prezentacji produktowych dla klientów
- Realizacja planów sprzedażowych
Wymagania
- Doświadczenie w sprzedaży B2B min. 2lata (doświadczenie w sektorze ICT będzie stanowić dodatkowy atut)
- Umiejętność łatwego przyswajania zagadnień technicznych
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne
- Wysoka zdolność organizacji pracy własnej oraz efektywne zarządzanie czasem
Oferujemy
- Zatrudnienie w oparciu o umowę B2B
- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe plus system prowizyjny
- Możliwość pracy w ambitnym i dynamicznie rozwijającym się zespole
- Dostęp do bazy klientów
- Elastyczne godziny pracy
- Pakiet szkoleń produktowych i sprzedażowych
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
Doradca Klienta Biznesowego
Twoja rola odpowiadasz za realizację indywidualnych celów biznesowych zarządzasz przypisanym portfelem Klientów Biznesowych zlokalizowanym w kilku Placówkach Bankowych nawiązujesz kontakty z nowymi Klientami i dbasz o utrzymanie relacji...
Doradca Biznesowy (m/f/d)
Kontakt telefoniczny i mailowy z Firmami. Twoim zadaniem będzie utrzymanie, pozysk i rozwój Klienta. Plany sprzedażowe realizowane na przypisanych do Ciebie Klientach. Częściej to Ty wykonujesz telefon do Klienta, ale czasem to Klient odzywa...
Specjalista ds. obsługi platformy B2B
Twoje zadania: bieżąca obsługa i administracja platformy B2B, wsparcie klientów biznesowych w korzystaniu z systemu, rozwiązywanie bieżących problemów i zapytań, wprowadzanie, aktualizacja i kontrola poprawności danych produktowych...

Najnowsze komentarze