Firma m-PLAY jest Autoryzowanym Partnerem sieci komórkowej Play z 20 letnim doświadczeniem w branży B2B
Jesteśmy Zespołem specjalizującym się w sprzedaży i doradztwie szeroko pojętych usług telekomunikacyjnych typu Voice, ICT, IoT oraz cybersecurity
Poszukujemy osób w każdym województwie do grupy ekspertów wspierających firmy w cyfrowej transformacji.
- Sprzedaż biznesowych produktów i usług operatora Play
- Aktywne pozyskiwanie Klientów Biznesowych
- Budowanie, oferowanie i wdrażanie innowacyjnych oraz cyfrowych rozwiązań ICT dla Klientów Biznesowych
- Tworzenie i dobór rozwiązań dla Klientów w zakresie usług telekomunikacyjnych typu Voice i w zakresie ICT
- Realizacja celów sprzedażowych, raportowanie, szacowanie opłacalności projektów handlowych
- Rozpoznawanie i kreowanie popytu na nowe innowacyjne rozwiązania ICT, które umożliwią poprawę wskaźników finansowych i biznesowych Klienta
- Budowanie silnych i długotrwałych relacji z Klientami Biznesowymi
- Działalność gospodarcza lub jej założenie
- Doświadczenie w sprzedaży B2B, doświadczenie we współpracy z Klientami w Rynku Biznesowym, znajomość ich specyfiki i potrzeb (min. 2lata)
- Wiedza techniczna z zakresu rozwiązań i produktów ICT
- Otwartość, komunikatywność oraz umiejętność budowania trwałych relacji
- Umiejętność analizy i wyciągania wniosków
- Umiejętność prowadzenia negocjacji
- Zapewnienie wysokiej jakości obsługi Klientów
- Atrakcyjne prowizje uzależnione od wyników
- Przejrzysty system prowizyjny
- Wynagrodzenia konkursowe
- Wsparcie merytoryczne od zespołu doświadczonych menagerów
- Nienormowany czas pracy
- Możliwość pracy z dowolnego miejsca zamieszkania
- Szeroki wachlarz szkoleń produktowych i sprzedażowych
- Umowę o współpracy B2B (umowa agencyjna)
- Pracę dla Lidera Rynku Telekomunikacyjnego
- Nawiązujemy współpracę z osobami z całej Polski
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
Specjalista ds. Sprzedaży – Logistyka Międzynarodowa (Fracht Morski)
aktywne pozyskiwanie nowych klientów i rozwój sprzedaży usług transportowych prowadzenie negocjacji handlowych i przygotowywanie ofert budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji biznesowych współpraca z innymi działami firmy w...
Specjalista ds. Sprzedaży
Zakres obowiązków Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów biznesowych Budowanie i rozwijanie długofalowych relacji z klientami Przygotowywanie spersonalizowanych ofert dopasowanych do potrzeb klienta Prowadzenie negocjacji handlowych...
Specjalista ds. Rozwoju Sprzedaży (branża morska)
Kluczowe obowiązki Aktywny lejek: cold calling, LinkedIn, e-mailing. Prowadzenie cyklu sprzedaży: od prezentacji online (min. 2/tyg.) do negocjacji ofert. Organizacja spotkań i wizyt u klientów w wyznaczonych regionach. Zarządzanie relacjami i...
Najnowsze komentarze