Pracownik obsługi biurowej wydziale gospodarki nieruchomościami

Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Pracownik obsługi biurowej wydziale gospodarki nieruchomościami
Miejsce pracy: Słupsk
Numer: StPr/25/1614
OBOWIĄZKI:
kierowanie interesantów do odpowiedniego pracownika Wydziału,rejestrowanie wybranych rodzajów dokumentów w wyodrębnionych rejestrach,obsługa urządzeń biurowyc tj. komputera, skanera, kserokopiarki,dopinanie dokumentów do teczek spraw wg wskazania pracownika merytorycznego,pomoc pracownikom merytorycznym w sporządzaniu różnego rodzaju raportów, sprawozdań, wykazów, tabel i zestawień,odbieranie połaczeń telefonicznych i kierowanie ich do odpowednich pracowników merytorycznych,porządkowanie, przygotowanie dokumentów do archiwizacji,pomoc pracownikom merytorycznym przy pracach polegających na kopertowaniu, wysyłaniu, odbieraniu korespondencji wychodzącej i przychodzącej do Wydziału
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe, administracyjne
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne
Uprawnienia: obsługa komputera


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Słupsk


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

Pracownik biurowy

Według programu stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:

  • Powiatowy Urząd Pracy w Bytowie

  • Sierzno
  • wczoraj

Pracownik obsługi biura

zawarty w programie stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: Osba cierpliwa, kreatywna, punktualna posiadająca umiejetność rozwiązywania problemów i organizacji czasu pracy.

  • Powiatowy Urząd Pracy w Tczewie

  • Pszczółki
  • wczoraj

Technik prac biurowych

pomoc w realizacji zadań wydziału Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: BRAK (83.2025.MK)

  • Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach

  • Chojnice
  • wczoraj