Specjalista ds. Obsługi Klienta i Reklamacji

Ogłoszenie numer: 10281209, z dnia 2025-10-01

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta i Reklamacji

Miejsce pracy: Gdańsk, ul. Kołobrzeska 32

 

Opis stanowiska

  • Kontakt z klientami i obsługa ich zapytań
  • Rozliczanie płatności i spraw finansowo-księgowych
  • Monitorowanie reklamacji i dbanie o ich sprawne zakończenie
  • Współpraca z innymi działami
  • Dbanie o wysoką jakość obsługi

Wymagania

  • Doświadczenie w obsłudze posprzedażowej i rozliczeniach
  • Wykształcenie min. średnie
  • Dobra znajomość komputera i pakietu MS Office
  • Dokładność, dobra organizacja pracy, otwartość na naukę
  • Mile widziane: znajomość Salesforce, Metii, Autopay, orzeczenie o niepełnosprawności

Oferujemy

  • Szkolenia, rozwój zawodowy i udział w projektach
  • Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie
  • Dofinansowanie posiłków, wypoczynku, karta MultiSport
  • Zniżki na zakupy
  • Program poleceń pracowniczych
  • Praca w przyjaznej atmosferze i brak dress codu
  • Prezent powitalny, parking, narzędzia pracy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

Młodszy Bibliotekarz / Młodsza Bibliotekarka

Obsługa użytkowników biblioteki Opracowywanie i katalogowanie księgozbioru Prowadzenie dokumentacji oraz szkoleń bibliotecznych Gromadzenie dorobku naukowego uczelni Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów Umiejętność budowania...

  • Klient portalu Praca.pl

  • Gdańsk
  • 2025-09-12

Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Obsługi Klienta

Przyjmowanie i ewidencja podań, przedłużanie legitymacji, wystawianie zaświadczeń. Prowadzenie korespondencji mailowej i telefonicznej z klientami. Bezpośrednia obsługa klientów i rozwiązywanie bieżących spraw. Aktywne budowanie...

  • Klient portalu Praca.pl

  • Gdańsk
  • 2025-09-11

Referent ds. obsługi pasażerskiej

Będziesz odpowiadać za obsługę pasażerów w Executive Lounge: dbanie o wysoką jakość wykonywanych usług i najwyższy standard obsługi pasażerów, dbanie o estetykę przestrzeni Executive Lounge, rejestrowanie pasażerów w Executive...

  • Port Lotniczy GDAŃSK Sp. z o.o.

  • Gdańsk
  • 2025-09-09