Ogłoszenie numer: 10281209, z dnia 2025-10-01
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta i Reklamacji
Miejsce pracy: Gdańsk, ul. Kołobrzeska 32
Opis stanowiska
- Kontakt z klientami i obsługa ich zapytań
- Rozliczanie płatności i spraw finansowo-księgowych
- Monitorowanie reklamacji i dbanie o ich sprawne zakończenie
- Współpraca z innymi działami
- Dbanie o wysoką jakość obsługi
Wymagania
- Doświadczenie w obsłudze posprzedażowej i rozliczeniach
- Wykształcenie min. średnie
- Dobra znajomość komputera i pakietu MS Office
- Dokładność, dobra organizacja pracy, otwartość na naukę
- Mile widziane: znajomość Salesforce, Metii, Autopay, orzeczenie o niepełnosprawności
Oferujemy
- Szkolenia, rozwój zawodowy i udział w projektach
- Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie
- Dofinansowanie posiłków, wypoczynku, karta MultiSport
- Zniżki na zakupy
- Program poleceń pracowniczych
- Praca w przyjaznej atmosferze i brak dress codu
- Prezent powitalny, parking, narzędzia pracy
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
Młodszy Bibliotekarz / Młodsza Bibliotekarka
Obsługa użytkowników biblioteki Opracowywanie i katalogowanie księgozbioru Prowadzenie dokumentacji oraz szkoleń bibliotecznych Gromadzenie dorobku naukowego uczelni Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów Umiejętność budowania...
Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Przyjmowanie i ewidencja podań, przedłużanie legitymacji, wystawianie zaświadczeń. Prowadzenie korespondencji mailowej i telefonicznej z klientami. Bezpośrednia obsługa klientów i rozwiązywanie bieżących spraw. Aktywne budowanie...
Referent ds. obsługi pasażerskiej
Będziesz odpowiadać za obsługę pasażerów w Executive Lounge: dbanie o wysoką jakość wykonywanych usług i najwyższy standard obsługi pasażerów, dbanie o estetykę przestrzeni Executive Lounge, rejestrowanie pasażerów w Executive...
Najnowsze komentarze