KLIMA-THERM poszukuje osoby na stanowisko:
- praca w dwuosobowym sekretariacie obsługującym ok 100 pracowników biura
- dbanie o przepływ korespondencji pomiędzy centralą a biurami handlowymi w Polsce
- wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu dekretacji
- prowadzenie archiwum dokumentów
- zaopatrzenie biura w artykuły biurowe i spożywcze
- odbieranie telefonów
- podejmowanie gości, zamawianie usług cateringowych, wsparcie organizacji spotkań na terenie firmy
- udział w innych projektach wspierających dział marketingu, handlowy i personalny
- mile widziane także osoby studiujące zaocznie, na początku swojej drogi zawodowej, z możliwością przyuczenia się do nowego zawodu
- miła aparycja, kultura osobista; wysoka komunikatywność i umiejętność współpracy z osobami na różnych szczeblach organizacji;
- zamiłowanie do porządku, umiejętność pracy z dokumentami
- samodzielność
- znajomość obsługi komputera - także w zakresie Ms Excel
- znajomość języka angielskiego (łączenie telefonów, odpowiedzi na zapytania email, wizyty gości zagranicznych)
- możliwość pracy w pełnym wymiarze - 8 h dziennie, od poniedziałku do piątku. Miejsce pracy: Gdańsk ul. Budowlanych 48 (Kokoszki)
- Umowę o pracę + uprawnienia do premii i nagród związanych z oceną pracy
- Możliwość przyuczenia się i stałego szkolenia;
- Pracę w dynamicznym zespole, rozwojową atmosferę i bardzo dobre warunki pracy
- Możliwość skorzystania z pakietów ubezpieczeń medycznych i grupowych
- Możliwość skorzystania z kart sportowych
- Możliwość przystąpienia do Pracowniczego Programu Emerytalnego, w którym Pracodawca odprowadza dodatkowo na konto emerytalne Pracownika równowartość: 3,5% wartości wynagrodzenia brutto uzgodnionego wynagrodzenia
- Bogate zaplecze świadczeń socjalnych
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
Sekretarka
Odbieranie telefonów, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, rejestracja korespondencji, dbanie o prawidłowy przepływ informacji, monitorownie stanu zapotrzebowania biura i zamawianie art. biurowych. Wymagania konieczne: Wykształcenie:...
Sekretarka
Umowa na okres próbny, następnie czas określony i nieokreślony. Godziny pracy: 9.00- 15.00; wymiar etatu 3/4 Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B Wymagania inne: doświadczenie zawodowe; wymagane...
Sekretarka
-Prowadzenie sekretariatu,-Obsługa interesantów,-Osoby zainteresowane proszone są o dostarczenie CV w zamkniętej kopercie z dopiskiem "Sekretarka" do Powiatowego Urzędu Pracy w Tczewie (Sekretariat - p. 202, I piętro) w dni pracy Urzędu w...
Najnowsze komentarze