Ogłoszenie numer: 10239197, z dnia 2025-09-17
Klient portalu Praca.pl
Asystent ds. Dokumentacji
Miejsce pracy: Gdynia
Opis stanowiska
- Dołączysz do zespołu, który zajmuje się przygotowaniem dokumentacji do kontroli i jej obsługą po powrocie inspektorów.
- Będziesz wprowadzał dane do systemu i dbał o prawidłowy obieg korespondencji.
- Twoim zadaniem będzie również archiwizacja danych.
Wymagania
- Masz wykształcenie rolnicze, geodezyjne lub pokrewne.
- Sprawnie posługujesz się komputerem, w szczególności programami z pakietu MS Office.
- Znajomość programów GIS i wiedza z zakresu nawigacji satelitarnej będą Twoim atutem.
Oferujemy
- Gwarantujemy umowę o pracę i wynagrodzenie w wysokości 4750 zł brutto.
- Pracę w normalnych godzinach, od poniedziałku do piątku, w zorganizowanym środowisku.
- Otrzymasz profesjonalne narzędzia do pracy oraz możliwość skorzystania z pakietów Multisport i prywatnej opieki medycznej.
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
Technik prac biurowych
Pomoc w realizacji biura samodzielnego stanowiska ds. komunikacji społecznej Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: 2025.KN
Pracownik biurowy
Oferta z programu "Aktywizacja zawodowa osób zamieszkałych na wsi"- sortowanie dokumentów- kontrola faktur z rejestrem VAT- wprowadzanie faktur do systemu- redagowanie pism Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące...
Pracownik biurowy
- obsługa urządzeń biurowych,- wysyłanie, asystowanie przy przygotowaniu i ewidencji korespondencji,- przygotowywanie dokumentacji do archiwizacji,- sporządzenie projektów pism urzędowych,- nadawanie symboli i numerowanie akt,- wpinanie...
Najnowsze komentarze