Asystent ds. Dokumentacji

Ogłoszenie numer: 10239197, z dnia 2025-09-17

Klient portalu Praca.pl

Asystent ds. Dokumentacji

Miejsce pracy: Gdynia

 

Opis stanowiska

  • Dołączysz do zespołu, który zajmuje się przygotowaniem dokumentacji do kontroli i jej obsługą po powrocie inspektorów.
  • Będziesz wprowadzał dane do systemu i dbał o prawidłowy obieg korespondencji.
  • Twoim zadaniem będzie również archiwizacja danych.

Wymagania

  • Masz wykształcenie rolnicze, geodezyjne lub pokrewne.
  • Sprawnie posługujesz się komputerem, w szczególności programami z pakietu MS Office.
  • Znajomość programów GIS i wiedza z zakresu nawigacji satelitarnej będą Twoim atutem.

Oferujemy

  • Gwarantujemy umowę o pracę i wynagrodzenie w wysokości 4750 zł brutto.
  • Pracę w normalnych godzinach, od poniedziałku do piątku, w zorganizowanym środowisku.
  • Otrzymasz profesjonalne narzędzia do pracy oraz możliwość skorzystania z pakietów Multisport i prywatnej opieki medycznej.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

Technik prac biurowych

Pomoc w realizacji biura samodzielnego stanowiska ds. komunikacji społecznej Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: 2025.KN

  • Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach

  • Chojnice
  • wczoraj

Pracownik biurowy

Oferta z programu "Aktywizacja zawodowa osób zamieszkałych na wsi"- sortowanie dokumentów- kontrola faktur z rejestrem VAT- wprowadzanie faktur do systemu- redagowanie pism Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące...

  • Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie

  • Wejherowo
  • wczoraj

Pracownik biurowy

- obsługa urządzeń biurowych,- wysyłanie, asystowanie przy przygotowaniu i ewidencji korespondencji,- przygotowywanie dokumentacji do archiwizacji,- sporządzenie projektów pism urzędowych,- nadawanie symboli i numerowanie akt,- wpinanie...

  • Powiatowy Urząd Pracy w Starogardzie Gdańskim

  • Gdańsk
  • wczoraj