Ogłoszenie numer: 10237487, z dnia 2025-09-01
Klient portalu Praca.pl
Recepcjonista / Specjalista ds. Obsługi Gości
Miejsce pracy: Gdynia
Opis stanowiska
- profesjonalna obsługa gości hotelowych podczas całego pobytu
- prowadzenie rozliczeń finansowych związanych z rezerwacjami i pobytem
- udzielanie pełnych informacji o warunkach pobytu i ofercie hotelu
- współpraca z innymi działami w celu zapewnienia wysokiej jakości obsługi
Wymagania
- wykształcenie min. średnie (mile widziane hotelarsko–turystyczne)
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (dodatkowy język będzie atutem)
- znajomość pakietu MS Office, mile widziana obsługa programu DM Plaza lub innych systemów hotelowych
- orientacja na potrzeby gościa, łatwość w nawiązywaniu relacji i rozwiązywaniu problemów
- wysoka kultura osobista, punktualność i odpowiedzialność
- gotowość do pracy w systemie zmianowym (7:00–19:00; 19:00–07:00)
Oferujemy
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- możliwość rozwoju zawodowego i udziału w szkoleniach
- ciekawą i odpowiedzialną pracę w zgranym zespole
- zdobycie doświadczenia w nowoczesnym środowisku hotelowym
- pakiet świadczeń socjalnych, w tym:
- dofinansowanie zajęć sportowych
- dofinansowanie wypoczynku (również dzieci, żłobek/przedszkole)
- bony świąteczne dla dzieci
- prywatna opieka medyczna
- grupowe ubezpieczenie na życie
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
Recepcjonista / Recepcjonistka – Dział Domów Studenckich / Pion Kanclerza
Stanowisko: Recepcjonista/ka – Dział Domów Studenckich/ Pion Kanclerza Wymiar czasu pracy: 2 etaty Jednostka/komórka organizacyjna: Dział Domów Studenckich/ Pion Kanclerza Opis stanowiska: profesjonalna obsługa gości hotelowych...
Lider Zmiany w Recepcji Hotelowej
Zadania: Wspieranie kierownika recepcji w codziennym zarządzaniu zespołem Dbanie o najwyższą jakość obsługi gości zgodnie ze standardami marki Uczestniczenie w szkoleniu i rozwoju personelu recepcji Zapewnienie płynnej organizacji pracy...
Szef Zmiany w Recepcji (K/M)
Twoja misja Twoją misją będzie zapewnienie skoncentrowanych na potrzebach gości, najwyższej jakości usług świadczonych przez recepcję poprzez wspieranie kierownika recepcji w zarządzaniu zespołem, zapewnienie spełniania standardów marki...
Najnowsze komentarze