Recepcjonista / Specjalista ds. Obsługi Gości

Ogłoszenie numer: 10237487, z dnia 2025-09-01

Klient portalu Praca.pl

Recepcjonista / Specjalista ds. Obsługi Gości

Miejsce pracy: Gdynia

 

Opis stanowiska

  • profesjonalna obsługa gości hotelowych podczas całego pobytu
  • prowadzenie rozliczeń finansowych związanych z rezerwacjami i pobytem
  • udzielanie pełnych informacji o warunkach pobytu i ofercie hotelu
  • współpraca z innymi działami w celu zapewnienia wysokiej jakości obsługi

Wymagania

  • wykształcenie min. średnie (mile widziane hotelarsko–turystyczne)
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego (dodatkowy język będzie atutem)
  • znajomość pakietu MS Office, mile widziana obsługa programu DM Plaza lub innych systemów hotelowych
  • orientacja na potrzeby gościa, łatwość w nawiązywaniu relacji i rozwiązywaniu problemów
  • wysoka kultura osobista, punktualność i odpowiedzialność
  • gotowość do pracy w systemie zmianowym (7:00–19:00; 19:00–07:00)

Oferujemy

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • możliwość rozwoju zawodowego i udziału w szkoleniach
  • ciekawą i odpowiedzialną pracę w zgranym zespole
  • zdobycie doświadczenia w nowoczesnym środowisku hotelowym
  • pakiet świadczeń socjalnych, w tym:
    • dofinansowanie zajęć sportowych
    • dofinansowanie wypoczynku (również dzieci, żłobek/przedszkole)
    • bony świąteczne dla dzieci
    • prywatna opieka medyczna
    • grupowe ubezpieczenie na życie
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

Recepcjonista / Recepcjonistka – Dział Domów Studenckich / Pion Kanclerza

Stanowisko: Recepcjonista/ka – Dział Domów Studenckich/ Pion Kanclerza Wymiar czasu pracy: 2 etaty Jednostka/komórka organizacyjna: Dział Domów Studenckich/ Pion Kanclerza Opis stanowiska: profesjonalna obsługa gości hotelowych...

  • Uniwersytet Morski w Gdyni

  • Gdynia
  • 2025-08-28

Lider Zmiany w Recepcji Hotelowej

Zadania: Wspieranie kierownika recepcji w codziennym zarządzaniu zespołem Dbanie o najwyższą jakość obsługi gości zgodnie ze standardami marki Uczestniczenie w szkoleniu i rozwoju personelu recepcji Zapewnienie płynnej organizacji pracy...

  • Mercure Gdańsk Posejdon

  • Gdańsk
  • 2025-08-28

Szef Zmiany w Recepcji (K/M)

Twoja misja Twoją misją będzie zapewnienie skoncentrowanych na potrzebach gości, najwyższej jakości usług świadczonych przez recepcję poprzez wspieranie kierownika recepcji w zarządzaniu zespołem, zapewnienie spełniania standardów marki...

  • Mercure Gdańsk Posejdon

  • Gdańsk
  • 2025-08-26