Księgowy / a

DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W RUDNIE
Księgowy / a
Miejsce pracy: Rudno (pow. tczewski, gm. Pelplin), Rudno
Numer: StPr/25/0749
OBOWIĄZKI:
- Prowadzenie ewidencji środków trwałych- Dekretowanie dokumentów księgowych, prowadzenie ewidencji księgowej, dochodów i depozytów- Rozliczanie odpłatności za pobyt mieszkańcówSzczegółowe informacje znajdują się na stronie: https://dpsrudno.bip.gov.pl/oferty-pracy/ogloszenie-na-wolne-stanowisko-urzednicze-ksiegowy-nr-oferty-1-2025-u.htmlOsoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o kontakt: telefoniczny: 58 536 12 71lub przesłanie dokumentów aplikacyjnych na adres e-mail: dpsrudno@dpsrudno.iq.pl
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne


Wymagania inne:

Szczegółowe informacje znajdują się na stronie: https://dpsrudno.bip.gov.pl/oferty-pracy/ogloszenie-na-wolne-stanowisko-urzednicze-ksiegowy-nr-oferty-1-2025-u.html

Miejsce pracy:

Rudno


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 820 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Tczewie

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

Księgowa / Księgowy

Twoje zadania Księgowanie wyciągów bankowych Księgowanie faktur zakupu- koszty i towary krajowe Księgowanie faktur zakupu WNT i import usług Rozliczanie delegacji krajowych Prowadzenie ewidencji środków trwałych Kontrola prawidłowości...

  • Elis Textile Service Sp. z o.o.

  • Nowy Tuchom, k. Gdańska
  • dzisiaj

Księgowy

księgowanie firm na pełnych księgach, znajomość przepisów prawa podatkowego. Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania inne: [Umiejętność 2] : znajomość programów INSERT [Umiejętność 1] : praca na...

  • Biuro Doradczo Finansowe Strateg Anna Dąbrowicz

  • Orle
  • wczoraj

Pracownik ds. księgowości budżetowej

 Obsługa bankowości elektronicznej, przygotowywanie dyspozycji zawarcia lokat w zakresie gospodarowania środkami pieniężnymi na rachunkach bankowych, weryfikowanie pod względem formalno-rachunkowym dokumentów finansowych związanych...

  • Urząd Gminy w Pszczółkach

  • Pszczółki
  • 2025-08-21