Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach
Asystent do spraw księgowości
Miejsce pracy: Kartuzy
Numer: StPr/25/0911
OBOWIĄZKI:
Wgrywanie i wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego, praca z wykorzystaniem bazy danych przy zachowaniu bezpieczeństwa przesyłu danych przy zachowaniu bezpieczeństwa samych danych, obsługa urządzeń biurowych, pisanie pism urzędowych, sporządzanie zestawień i archiwizowanie dokumentów.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne
Uprawnienia: obsługa komputera
Wymagania inne:
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Opis wynagrodzenia:
Kartuzy
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 800 do 4 900 PLN
Opis wynagrodzenia:
brutto
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
Asystent ds. księgowości
Archiwizacja dokumentów, wprowadzanie danych do systemu, obsługa korespondecji biurowej, księgowanie dokumentów, Wymagania inne:
Asystent do spraw księgowości
Według programu stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne:
Asystent do spraw księgowości
Księgowanie dokumentów Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:
Najnowsze komentarze