Ogłoszenie numer: 10197563, z dnia 2025-09-06
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. sprzedaży i obsługi zamówień części zamiennych
Miejsce pracy: Gdańsk
Opis stanowiska
- Przygotowywanie ofert na części zamienne.
- Kompleksowa obsługa zamówień serwisowych.
- Sprzedaż części zamiennych oraz usług serwisowych.
- Wystawianie faktur i zarządzanie dokumentacją sprzedaży.
- Efektywne zarządzanie realizacją zamówień.
Wymagania
- Wykształcenie minimum średnie techniczne.
- Biegła znajomość języka niemieckiego lub angielskiego.
- Dobra znajomość pakietu Office.
- Prawo jazdy kategorii B.
- Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu.
Oferujemy
- Umowa o pracę na stabilnych warunkach.
- Możliwość uczestnictwa w szkoleniach serwisowych i produktowych.
- Dofinansowanie do nauki języków obcych.
- Prywatną opiekę medyczną po dwóch latach pracy.
- Dopłata do karty Multisport po roku pracy.
- Pełne wsparcie kierownictwa.
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
Agronom / Przedstawiciel Handlowy
Teren pracy: 2-3 powiaty Zadania: Codzienne odwiedziny w gospodarstwach rolnych, produkcyjnych i hodowlanych. Analiza stanu upraw i warunków życia zwierząt, proponowanie optymalnych rozwiązań. Doradztwo i pomoc rolnikom w rozwiązywaniu...
Sprzedawca Maszyn Budowlanych
Zadania: Sprzedaż maszyn budowlanych, Wyjaśnianie szczegółów technicznych na linii producent-klient, Samodzielne sporządzanie ofert oraz realizacja kontraktów przy stałym kontakcie z producentem, Negocjowanie i pilotowanie kontraktów na...
Doradca Techniczno - Handlowy
Teren pracy: 2-3 powiaty Do Twoich zadań należeć będą: Codzienne wizyty w gospodarstwach rolnych, nastawionych zarówno na produkcję roślinną jak i zwierzęcą; Analiza jakości upraw i dobrostanu zwierząt w celu zapewnienia najlepszych...
Najnowsze komentarze