Komendant Morskiego Oddziału Straży Granicznej w Gdańsku poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca administracyjno - biurowa; praca przy komputerze w wymiarze powyżej 4 godz. dziennie, w budynku czteropiętrowym bez windy, budynek nieprzystosowany dla osób niepełnosprawnych, na IV piętrze, możliwe podróże służbowe.
Zakres zadań
- Przetwarza dane w celu prowadzenia ewidencji działań jednostek pływających SG.
- Sporządza dokumentację ewidencyjną w zakresie właściwości sekcji – przygotowuje postanowienia w zakresie wydawania pozwolenia na przeszukiwanie statków lub ich pozostałości, udostępnia.
- Gromadzi i na bieżąco aktualizuje informacje w zakresie realizacji rejsów naukowo- badawczych realizowanych na polskich obszarach morskich, prowadzenia prac podwodnych na tych obszarach.
- Gromadzi i na bieżąco aktualizuje przepisy prawne dotyczące organizacji ochrony granicy państwowej na morzu, nadzoru nad eksploatacją polskich obszarów morskich i przestrzeganiem przez statki przepisów obowiązujących na tych obszarach w zakresie właściwości sekcji.
- Przygotowuje korespondencę w zakresie wskazanym przez kierownika.
- Przygotowuje dane do sprawozdań i analiz w ramach działalności wydziału.
- Obsługuje systemy komputerowe (CBD SG SWK, EZD), pocztę elektroniczną oraz urządzenia biurowe konieczne do wykonywania obowiązków, pełni funkcję redaktora portalu SG w zakresie właściwości wydziału.
- Przechowuje i archiwizuje dokumentację sekcji.
- W razie potrzeby, na polecenie bezpośredniego przełożonego wykonuje dodatkowe czynności nie wymienione wyżej, a mieszczące się w ramach posiadanych kwalifikacji i przygotowania zawodowego.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy administracyjno – biurowej
- Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność
- Znajomość przepisów w zakresie właściwości sekcji
- Złożenie klauzuli informacyjnej dla osób ubiegających się o pracę w MOSG wraz z oświadczeniem o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych
- Złożenie oświadczenia lustracyjnego (dotyczy osób urodzonych przed 01 sierpnia 1972r.)
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Kwalifikacje w zakresie zagadnień morskich związanych z przepisami, obowiązującymi na obszarach morskich oraz eksploatacją zasobów morza,
- Znajomość podstawowych zadań SG oraz struktur organizacyjnych SG
- Znajomość przepisów dotyczących obszarów morskich.
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
Inspektor
1) weryfikacja prac geodezyjnych i kartograficznych;2) wykonywanie czynności porządkowych związanych z ułożeniem map i innych; 3) przetwarzanie i uzupełnianie bazy numerycznej na podstawie wydanych zaświadczeń, decyzji i aktów prawa...
Inspektor wojewódzki
Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywanie zadań: praca administracyjno-biurowa, zagrożenie korupcją, przeprowadzanie kontroli w innych urzędach. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska...
Podinspektor lub inspektor ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi, pozyskiwania środków finansowych oraz promocji
Szczegółowe informacje znajdują się na stronie: https://morzeszczyn.biuletyn.net/?bip=2&cid=108&id=4962Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać do dnia 20.08.2025 r. w sekretariacie Urzędu Gminy w Morzeszczynie (pokój nr 10) w...
Najnowsze komentarze