Starszy specjalista

Urząd Morski w Gdyni
Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Gdynia
Ogłoszenie o naborze Nr 155011

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań


charakter stanowiska i sposób wykonywania na nim zadań (zgodnie z opisem stanowiska pracy)
- krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe
- zagrożenie korupcją
- częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz


miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy:
- winda
- brak podjazdu
- toaleta niedostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych
- drzwi odpowiedniej szerokości
- brak miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych
- pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
- miejsce do odświeżenia się

 inne czynniki, w tym niebezpieczne:
- praca przy monitorze ekranowym (komputer) pow. 4 godzin dziennie

Zakres zadań

  • nadzoruje, koordynuje oraz prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, udziela wyjaśnień Wykonawcom, współpracuje z komórkami organizacyjnymi w sprawach związanych z prowadzonymi postępowaniami
  • uczestniczy w pracach komisji przetargowej, w tym bada i ocenia złożone oferty, opracowuje dokumentację przetargową, koordynuje pracami komisji przetargowej oraz czynnościami związanymi z przebiegiem postępowania odwoławczego
  • opracowuje i publikuje ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej i Biuletynie Zamówień Publicznych oraz na stronie internetowej Urzędu
  • koordynuje postępowania wyjaśniające, przygotowuje i przekazuje kopie dokumentów oraz udziela pisemnych wyjaśnień podmiotom kontrolującym i instytucjom nadzorującym prawidłowość realizacji projektów współfinansowanych przez Unię Europejską
  • analizuje i interpretuje obowiązujące przepisy i orzecznictwo w zakresie prawa zamówień publicznych
  • sporządza sprawozdania oraz prowadzi statystyki w zakresie realizacji powierzonych obowiązków

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe profilowe kierunek: prawo, administracja lub wyższe oraz studia podyplomowe w obszarze zamówień publicznych
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze: zamówienia publiczne
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (A2 wg ESOKJ)
  • Znajomość przepisów dotyczących zamówień publicznych w zakresie wykonywanych zadań
  • Umiejętność komunikacji
  • Umiejętność organizacji pracy i orientacji na osiąganie celów
  • Umiejętność współpracy
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Znajomość przepisów dotyczących prawa budowlanego, prawa cywilnego, postępowania administracyjnego, dyrektyw Parlamentu Europejskiego i Rady w zakresie wykonywanych zadań

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

Specjalista ds. Realizacji Zamówień

Miejsce pracy: Bydgoszcz​, Gdańsk, Kielce, Łódź, Olsztyn, Płock, Poznań, Przemyśl, Zamość, Zielona Góra; jednostka organizacyjna: Biuro Zakupów Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę​ na cały etat, praca stacjonarna od poniedziałku do...

  • Poczta Polska S.A.

  • Gdańsk
  • 2025-08-01

Pracownik ds. zamówień publicznych

Treść ogłoszenia znajduje się na stronie Urzędu Gminy w Stegnie:https://bip.stegna.pl/wakaty/2/181/Pracownik_ds__zamowien_publicznych/Wójt Gminy Stegna ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w...

  • URZĄD GMINY W STEGNIE

  • Stegna
  • 2025-07-25