




Referent ds. obsługi pasażerskiej
Miejsce pracy: Gdańsk
Będziesz odpowiadać za obsługę pasażerów w Executive Lounge:
- dbanie o wysoką jakość wykonywanych usług i najwyższy standard obsługi pasażerów,
- dbanie o estetykę przestrzeni Executive Lounge,
- rejestrowanie pasażerów w Executive Lounge,
- obsługa Pasażerów w Executive Lounge zgodnie z obowiązującą procedurą,
- współpraca w zakresie sprzedaży i promocji Usług Pasażerskich Premium,
- sporządzanie miesięcznych zestawień dotyczących funkcjonowania salonu Executive Lounge,
- stwarzanie miłej i przyjemnej atmosfery.
Będziemy wymagali od Ciebie:
- wykształcenie min. średnie,
- znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną konwersację,
- zdolności sprzedażowe,
- znajomość pakietu MS Office,
- prawo jazdy kat. B,
- orzeczenie lekarskiego do celów sanitarno-epidemiologicznych (dodatkowy atut).
Co zyskujesz:
- umowę o pracę,
- opiekę medyczną w prywatnej placówce medycznej, wraz z opieką stomatologiczną,
- możliwość rozwoju w jednym z najbardziej rozwijających się portów lotniczych w Polsce,
- zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- stabilne warunki zatrudnienia oraz dodatkowe świadczenia socjalne,
- elastyczny grafik - praca zmianowa,
- dofinansowania do kursów i szkoleń,
- zakładowa siłownia wraz z sauną
- parking dla pracowników.
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
Junior / Mid Customer Operations Representative - Danish Speaker
Join our growing Customer Operations team! We’re looking for several new colleagues at both Junior and Mid-level to strengthen our dynamic setup. In this role, you’ll take part in daily order management, handle customer queries and disputes,...
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Zakres obowiązków: Rejestrowanie zleceń produktów i usług w aplikacjach dedykowanych Informowanie klientów o zamówieniach, ich modyfikowanie, wsparcie w obsłudze oferty Aktywna sprzedaż oraz dosprzedaż produktów i usług Zapewnienie...
Młodszy Przedstawiciel ds. Operacji Klienta
Kluczowe działania w zarządzaniu procesami klienta i back-office. Przetwarzanie zamówień sprzedaży i kredytów. Efektywne zarządzanie zapytaniami i reklamacjami klientów. Zapewnienie terminowości dostaw. Ulepszanie procesów operacyjnych....
Najnowsze komentarze