Agriana Sp. z o.o. specjalizuje się w obrocie sadzeniakami ziemniaka. Jesteśmy reprezentantem holenderskiej hodowli ziemniaka C. Meijer B.V. w Polsce - firmy posiadającej ponad 100 lat historii.
Do głównych zadań należy wystawianie dokumentów sprzedażowych, odpowiedni obieg tych dokumentów oraz bieżące raportowanie. Pracownik ściśle będzie współpracował z zewnętrzną księgowością. Ponadto do obowiązków należeć będzie obsługa administracyjna spółki.
- Terminowe wystawianie dokumentów sprzedażowych (faktury krajowe i międzynarodowe /korekty /noty) w programie Symfonia Handel i Magazyn,
- Obsługa drukarki fiskalnej,
- Obsługa gotówki i raporty gotówkowe,
- Uzgadnianie i weryfikacja danych niezbędnych do wystawienia dokumentów sprzedaży,
- Wyjaśnianie reklamacji dotyczących wystawianych faktur,
- Ścisła współpraca z działem logistyki, sprzedaży, reklamacji oraz księgowości w zakresie fakturowania,
- Dostarczanie comiesięcznych raportów sprzedażowych – weryfikacja programu Handel z księgowością,
- Przygotowanie zestawień i raportów,
- Przygotowywanie wezwań do zapłaty,
- Przesyłanie dokumentów sprzedaży do klientów,
- Kompletowanie dokumentów i dbanie ich prawidłowy i terminowy obieg, w tym elektroniczne wysyłanie dokumentów do księgowości.
- Obsługa administracyjna spółki – korespondencja, obsługa urządzeń biurowych, organizacja spotkań i wyjazdów, przekazywanie zapytań do odpowiednich pracowników,
- Wsparcie działu handlowego – przygotowywanie ofert sprzedażowych i umów,
- Faktury elektroniczne – dokumentacja,
- Kontrola ubezpieczeń aut / leasingów,
- Obsługa BDO / RODO / KOWR,
- Zamawianie materiałów promocyjnych (katalogów / kartek świątecznych / kalendarzy / zaproszeń itp.),
- Przygotowywanie i udział w targach branżowych,
- Zastępowanie innych pracowników podczas ich nieobecności, w szczególności w zakresie logistyki / dostaw do klientów.
- Doświadczenie w pracy w obszarze fakturowania, w tym znajomość programu Symfonia Handel lub pokrewnego – wymagane,
- Znajomość i przestrzeganie przepisów w zakresie wystawiania faktur VAT - wymagane,
- Wykształcenie min. średnie,
- Praktyczna znajomość pakietu MS Excel,
- Umiejętność analizy danych oraz samodzielnego rozwiązywania niezgodności,
- Dokładność, skrupulatność, terminowość i wysoka kultura współpracy,
- Posiadanie umiejętności pracy zespołowej i aktywnego komunikowania się ze wszystkim członkami zespołu,
- Prawo jazdy kat B.
- Znajomość języka angielskiego.
- Pracę w stabilnej i ugruntowanej na rynku firmie.
- Jesteśmy niewielkim zespołem ukierunkowanym na długofalową współpracę.
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
Specjalista ds. administracyjno-biurowych
Oferta stażu przeznaczona dla osób powyżej 30 r. ż.-Obsługa biura i administracji-Wsparcie działań sprzedażowych i marketingowych-Organizacja terminarza spotkań-Obsługa zamówień i dokumentacji handlowej-Organizacja transportu...
Starszy inspektor/główny specjalista ds. komunikacji i promocji transportu
Rozpatrywanie zgłoszeń pasażerów dotyczących funkcjonowania komunikacji miejskiej,Przygotowywanie odpowiedzi na wnioski o udostępnienie informacji publicznej,Rozpatrywanie interpelacji i zapytań Radnych Miasta Gdańska,Rozpatrywanie wniosków...
Specjalista – Biuro Dziekana / Wydział Mechaniczny
Stanowisko/funkcja: Specjalista (umowa na zastępstwo) Wymiar czasu pracy: 1 etat Jednostka/komórka organizacyjna: Biuro Dziekana / Wydział Mechaniczny Wykształcenie, doświadczenie zawodowe, wymagania kwalifikacyjne: wykształcenie wyższe,...
Najnowsze komentarze