Doradca klienta z językiem niemieckim

Zbieranie punktów nie kojarzy Ci się z szybką jazdą, ale z nagrodami oraz prezentami? Jeżeli do tego jesteś komunikatywny i niesienie pomocy sprawia Tobie radość, mamy dla Ciebie idealną pracę!

Zespół TELUS Digital Gdańsk poszukuje aktualnie osób na stanowisko
Doradca klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Gdańsk, Olivia Business Centre
Oferujemy:
  • Możliwość współpracy z wiodącymi partnerami w biznesie
  • Kompleksowe szkolenie produktowe i intensywne wdrożenie
  • Wewnętrzne szkolenia i możliwości kształcenia się
  • Praca zdalna lub w biurze
  • Bardzo dobre połączenie biura z komunikacją miejską ze względu na lokalizację
  • Nowoczesne biuro w kompleksie Olivia Business Centre z nowoczesnymi miejscami pracy, jak i darmowymi napojami i owocami
  • Prywatna opieka medyczna
  • Multisport
  • Dofinansowanie do okularów
  • Dofinansowanie do kursów online (nauka języków obcych, hobby, samorozwój)
  • Możliwość pracy na 1/2, 3/4 lub pełen etat (podczas szkolenia wymagana jest dyspozycyjność na pełen etat)
  • Możliwość otrzymania dodatkowego bonusu w wysokości 1500 zł za polecenie znajomego do pracy. Bonus zostanie wypłacony po przepracowaniu okresu próbnego i spełnieniu warunków programu
Twoje zadania:
  • Doradztwo i obsługa jako pierwsza linia pomocy dla klientów
  • Zarządzanie komunikacją z klientami za pośrednictwem różnych kanałów, takich jak telefon lub mail
  • Odpowiadanie na wszystkie pytania dotyczące procesu zbierania punktów oraz ich wykorzystywania
  • Wprowadzanie danych klienta do systemu
  • Pomaganie w podstawowych czynnościach takich jak: logowanie do konta klienta, zamawianie dodatkowych kart lub nagród
Twój profil:
  • Satysfakcja z obsługi klienta oraz empatia przy opracowywaniu różnorodnych zapytań klienta
  • Komunikatywność wraz z bardzo dobrą znajomością języka niemieckiego (C1)
  • Bardzo dobra obsługa komputera i umiejętność multitaskingu
  • Dyspozycyjność w godzinach pracy projektu PN-SO 8:00-20:00 (praca zmianowa), elastyczność, niezawodność i umiejętność pracy w zespole
  • Dyspozycyjność w trakcie miesięcznego szkolenia (PN-PT do godziny 17:15)

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

Customer Advisor with Korean

You’ll be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options, and enjoying loyalty perks. Jump in and save the...

  • Concentrix

  • Trójmiasto
  • wczoraj

Customer Advisor with Korean

You’ll be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options, and enjoying loyalty perks. Jump in and save the...

  • Concentrix

  • Gdańsk
  • wczoraj

Młodszy Specjalista / Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. duńskim

Obsługa połączeń telefonicznych z klientami, rozwiązywanie sporów lub zapytań zarówno ustnie, jak i pisemnie, Komunikacja i współpraca z zespołami wewnętrznymi: obsługa klienta, produkcja, magazyn, planowanie transportu, Wsparcie w...

  • Klient portalu Praca.pl

  • Gdańsk
  • wczoraj