Wykształcenie: średnie zawodowe, budowlane
Wymagania inne:
- wykształcenie wyższe lub średnie, kierunek: budownictwo- w przypadku posiadania wykształcenia wyższego min. 3-letni staż pracy w tym min. 3-letnie doświadczenie w pracy w firmie budowlanej lub świadczącej usługi nadzoru inwestorskiego lub w projektowaniu;- w przypadku posiadania wykształcenia średniego min. 5-letni staż pracy w tym min. 3-letnie doświadczenie w pracy w firmie budowlanej lub świadczącej usługi nadzoru inwestorskiego lub w projektowaniu,Uprawnienia/Umiejętności: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej;- znajomość narzędzi pakietu MS Office;Inne wymagania:- pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych czynności pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność;- osoba nie będąca skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;- nieposzlakowana opinia, obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
Wejherowo
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 870 PLN
Opis wynagrodzenia:
wynagrodzenie zasadnicze; pracownikowi samorządowemu przysługuje wynagrodzenie zasadnicze, dodatek za wieloletnią pracę, nagroda jubileuszowa oraz jednorazowa odprawa w związku z przejściem na emeryturę lub rentę z tytułu niezdolności do pracy oraz dodatkowe wynagrodzenie roczne na zasadach określonych w odrębnych przepisachPraca od poniedziałku do piątku w systemie równoważnym - poniedziałek w godzinach 7:30-17:00, wtorek, środa i czwartek w godzinach 7:30-15:30 oraz w piątek w godzinach 7:30-14:00.umowa o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
Pracownik administracyjno-biurowy
- Obsługa komputera i urządzeń biurowych- Sporządzanie pism, wystawianie faktur, obsługa korespondencji,- Prowadzenie dokumentacji pracowniczej oraz ewidencji czasu pracy- Wsparcie administracyjne, dbanie o porządek w biurze- Zamawianie...
Inspektor ds. ochrony ludności, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego w wydziale zarządzania kryzysowego i spraw obronnych
Planowanie, organizowanie, koordynowanie zadań i przedsięwzięć z zakresu spraw ochrony ludności i obrony cywilnej oraz zarządzania kryzysowego. Opracowanie i aktualizacja dokumentacji dotyczącej ochrony ludności i obrony cywilnej oraz...
Starszy technik
1) Obsługa kancelaryjno - biurowa wydziału,2) Zabezpieczenie dokumentacji oraz pieczęci wydziału znajdującej się w sekretariacie przed dostępem osób postronnych, 3) Realizacja zadań związanych z obiegiem dokumentacji jawnej w Wydziale...
Najnowsze komentarze