Starostwo Powiatowe w Pucku
Inspektor ds. ochrony ludności, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego w wydziale zarządzania kryzysowego i spraw obronnych
Miejsce pracy: Puck
Numer: StPr/25/0478
OBOWIĄZKI:
Planowanie, organizowanie, koordynowanie zadań i przedsięwzięć z zakresu spraw ochrony ludności i obrony cywilnej oraz zarządzania kryzysowego. Opracowanie i aktualizacja dokumentacji dotyczącej ochrony ludności i obrony cywilnej oraz zarządzania kryzysowego w tym opracowanie i aktualizacja planu ewakuacji ludności oraz planu ochrony dóbr kultury. Prowadzenie centralnej ewidencji zasobów i jej aktualizacja. W celu zapewnienia wykonywania zadań z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej przygotowywanie projektów zarządzeń, porozumień i uzgodnień. Sprawowanie nadzoru i kontroli nad organami i podmiotami wykonującymi zadania ochrony ludności i obrony cywilnej w zakresie posiadanych kompetencji. Udział w rozpoznwaniu potencjalnych zagrożeń, jakie mogą oddziaływać na obszar powiatu. Prowadzenie i organizacja szkoleń, treningów i ćwiczeń z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej oraz zarządzania kryzysowego. Udział w pracach Powiatowej Komisji Lekarskiej i Powiatowego Zespołu Zarządzania Kryzysowego. Wykonywanie zadań dyżurnego Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego. Wykonywanie innych poleceń przełożonego w zakresie zadań Wydziału Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
DODATKOWO ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA OBCEGO- BIEGŁY, KOMUNIKATYWNY
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Puck
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 350 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Pucku
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
Pracownik administracji
zgodnie ze stanowiskiem Wymagania inne:
Technik administracji
1. Obsługa programów komputerowych w pracy biurowej,2. Przygotowywanie różnych form korespondencji,3. Redagowanie pism,4. Sporządzanie dokumentów dotyczących spraw administracyjnych,5. Przygotowywanie zarządzeń, uchwał (wzorów),6....
Specjalista – Biuro Dziekana / Wydział Mechaniczny
Stanowisko/funkcja: Specjalista (umowa na zastępstwo) Wymiar czasu pracy: 1 etat Jednostka/komórka organizacyjna: Biuro Dziekana / Wydział Mechaniczny Wykształcenie, doświadczenie zawodowe, wymagania kwalifikacyjne: wykształcenie wyższe,...
Najnowsze komentarze