DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO:
- prowadzenie i obsługa administracyjna sekretariatu Zakładu Technik Dentystycznych i Zaburzeń Czynnościowych Narządu Żucia (w tym obsługa korespondencji, dokumentacji, delegacji),
- prowadzenie i obsługa administracyjna dydaktyki (w tym prowadzenie spraw e-pensum, e-dziekanat, e-sylabus i innych programów GUMed, tworzenie umów zlecenie, rozliczanie rachunków),
- archiwizacja dokumentacji administracyjnej i dydaktycznej,
- sporządzanie miesięcznej ewidencji czasu pracy oraz harmonogramu czasu pracy,
- sporządzanie pism, wykazów, sprawozdań oraz innych wniosków,
- prowadzenie kalendarza kierownika,
- zaopatrzenie jednostki w materiały biurowe, sprzęty i usługi,
- praca w extranecie, jako redaktor stron przedmiotowych Zakładu,
- współpraca z innymi Jednostkami, organizowanie spotkań i innych wydarzeń.
OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY:
- wykształcenia min. średniego, wykształcenie wyższe będzie dodatkowym atutem,
- doświadczenia na stanowisku o profilu administracyjnym,
- bardzo dobrej znajomości obsługi komputera (pakiet MS Office) oraz urządzeń biurowych,
- znajomości zasad redagowania pism i łatwości w prowadzeniu korespondencji,
- samodzielności w działaniu, systematyczności, wysokich umiejętności interpersonalnych, zorganizowania,
- logicznego, analitycznego i kreatywnego myślenia,
- samodzielności w działaniu, systematyczności, wysokiej umiejętności interpersonalnej,
- komunikatywności, lojalności i dyskrecji,
- znajomości języka angielskiego na poziomie min. B1.
OFERUJEMY:
- umowę na zastępstwo w jedynej uczelni medycznej posiadającej status uczelni badawczej,
- pracę w modelu stacjonarnym,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne, dodatek za wysługę lat,
- dofinansowanie do wypoczynku pracownika i dzieci oraz refundacja wypoczynku dzieci,
- działania na rzecz pracownika w ramach Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
- możliwość skorzystania z karty sportowej z dofinansowaniem,
- możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie.
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
Referent prawny
Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca biurowa praca z wykorzystaniem komputera powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy oraz innych urządzeń biurowych praca w zespole pod presją...
Referent
Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca biurowa wymagająca stałego kontaktu z klientem zewnętrznym w siedzibie urzędu z wykorzystaniem komputera, przeważnie siedząca, wykonywana pod...
Starszy referent
prace administracyjno-biurowe, obsługa elektronicznego obiegu dokumentów, tworzenie i prowadzenie planów eksploatacji oraz planów badań technicznych sprzętu wojskowego, analiza oraz sprawozdawczość ze zużycia paliw, sprawdzanie i...
Najnowsze komentarze