Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca biurowa - siedząca
- oświetlenie naturalne i sztuczne
- obsługa stanowiska komputerowego powyżej 4 godzin dziennie
- obsługa klienta
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- w budynku znajduje się winda
- w budynku są tolatety dla osób z niepełnosprawnościami
- więcej informacji: raport dostępności
Zakres zadań
- Pozyskuje informacje mogące mieć wpływ na powstanie obowiązku podatkowego, w tym o wydatkach i wartości mienia zgromadzonego przez podatnika
- Zarządza ryzykiem zewnętrznym, w tym identyfikuje obszary zagrożeń mogących mieć wpływ na prawidłowość wypełniania obowiązków podatkowych
- Typuje podmioty do czynności sprawdzających, kontroli podatkowej i postępowań podatkowych oraz sporządza plany kontroli
- Analizuje oświadczenia o stanie majątkowym, z wyłączeniem oświadczeń majątkowych pracowników
- Dokonuje czynności sprawdzających niezastrzeżonych do właściwości rzeczowej innych komórek
- Prowadzi postępowania mandatowe w sprawach o wykroczenie skarbowe
- Sporządza sprawozdania
- Orzeka w zakresie kar porządkowych
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie- Znajomość przepisów prawa podatkowego materialnego i proceduralnego
- Łatwość komunikacji
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
Referent ds. turystyki
- Wymagania konieczne: Język: angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły Wymagania dodatkowe: Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne:
Referent ds. obsługi biura obsługi ludności
prace biurowe w Biurze Obsługi Ludności, udzielanie informacji w zakresie funkcjonowania Urzędu, obsługa centrali telefonicznej Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: Grupę docelową w ramach programu...
Starszy referent
prace administracyjno-biurowe, obsługa elektronicznego obiegu dokumentów, tworzenie i prowadzenie planów eksploatacji oraz planów badań technicznych sprzętu wojskowego, analiza oraz sprawozdawczość ze zużycia paliw, sprawdzanie i...
Najnowsze komentarze