Komendant Morskiego Oddziału Straży Granicznej w Gdańsku poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca administracyjno – biurowa; praca w pomieszczeniu biurowym na parterze budynku Grupy Zamiejscowej z siedzibą w Łebie, ul. Jachtowa 6, stanowisko wyposażone w monitor ekranowy i urządzenia biurowe, praca przy oświetleniu sztucznym i naturalnym, większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej przy monitorze komputera powyżej 4 godzin dziennie
Zakres zadań
- Prowadzi urządzenia ewidencyjne oraz inną dokumentację związaną z działalnością kancelarii.
- Przyjmuje, ewidencjonuje, przechowuje, przekazuje, udostępnia i wysyła dokumenty niejawne i jawne zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Systematycznie porządkuje posiadany zasób dokumentów, przygotowuje dokumentację oraz sporządza spis akt celem przekazania dokumentacji do archiwum zakładowego MOSG.
- Wykonuje czynności kancelaryjne związane z przedłużaniem, skracaniem okresu ochrony dokumentów, zniesieniem lub zmianą klauzul tajności na dokumentacji oraz w urządzeniach ewidencyjnych znajdujących się w placówce.
- Chroni dokumenty niejawne przechowywane w kancelarii przed ujawnieniem zawartych w nich informacji nieuprawnionym osobom.
- Prowadzi bieżącą i okresową kontrolę sposobu ewidencjonowania dokumentów niejawnych oraz jawnych przez wykonawców merytorycznych i technicznych oraz postępowania z dokumentacją niejawną znajdującą się na stanie użytkowników.
- Sprawuje nadzor nad prowadzeniem urządzeń ewidencyjnych poza kancelarią.
- Udziela informacji interesantom lub kieruje ich do właściwych komórek organizacyjnych placówki lub MOSG.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie- Znajomość przepisów z zakresu funkcjonowania kancelarii tajnej
- Znajomość przepisów o ochronie informacji niejawnych
- Znajomość ustawy o służbie cywilnej
- Obsługa komputera i innych urządzeń biurowych
- Umiejętność organizowania pracy biurowej
- Złożenie klauzuli informacyjnej dla osób ubiegających się o pracę w MOSG wraz z oświadczeniem o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych
- Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa lub zgoda na udział w procedurze sprawdzającej w zakresie dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „ściśle tajne”
- Złożenie oświadczenia lustracyjnego (dotyczy osób urodzonych przed 01 sierpnia 1972 r.)
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
Referent ds. turystyki
- Wymagania konieczne: Język: angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły Wymagania dodatkowe: Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne:
Referent ds. obsługi biura obsługi ludności
prace biurowe w Biurze Obsługi Ludności, udzielanie informacji w zakresie funkcjonowania Urzędu, obsługa centrali telefonicznej Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: Grupę docelową w ramach programu...
Starszy referent
prace administracyjno-biurowe, obsługa elektronicznego obiegu dokumentów, tworzenie i prowadzenie planów eksploatacji oraz planów badań technicznych sprzętu wojskowego, analiza oraz sprawozdawczość ze zużycia paliw, sprawdzanie i...
Najnowsze komentarze