Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- Obciążenie mięśniowo-szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy komputerze.
- Praca w pomieszczeniach biurowych z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych.
- Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.
- Permamentna obsługa klientów zewnętrznych.
- Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie
https://www.gov.pl/web/gddkia/deklaracja-dostepnosci - Wzory oświadczeń znajdują się na stronie:
https://www.gov.pl/web/gddkia/wzory-oswiadczen-dla-kandydatow-bioracych-udzial-w-naborach
Zakres zadań
- Obsługuje skład chronologiczny, w szczególności rejestruje nowe dokumenty w składzie chronologicznym, realizuje zgłoszenia w zakresie wypożyczania, zwrotów i wyrejestrowania dokumentów ze składu chronologicznego oraz przechowuje dokumentację z każdego zbioru składu chronologicznego w odrębnych materiałach archiwizacyjnych - w celu uporządkowania zbioru dokumentacji w postaci nieelektronicznej.
- Przyjmuje, kompletuje i przedkłada korespondencję przychodzącą (w tym korespondencję niejawną) do ewidencji w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w Oddziale.
- Przyjmuje korespondencję do wysyłki od pracowników Oddziału, w szczególności: rejestruje koperty w rejestrze korespondencji wychodzącej oraz sporządza dzienne wydruki korespondencji wychodzącej w celu sprawnej obsługi kancelaryjnej Oddziału.
- Skanuje korespondencję przychodzącą do Oddziału i obsługuje urządzenia biurowe będące na wyposażeniu kancelarii w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w Oddziale.
- Obsługuje centralę telefoniczną Oddziału oraz udziela klientom zewnętrznym informacje i kieruje ich do merytorycznych wydziałów celem załatwienia przedmiotowych spraw należących do kompetencji Oddziału.
- Archiwizuje i przekazuje dokumenty potwierdzające otrzymanie/wysłanie korespondencji do zakładowego archiwum akt jawnych w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w Oddziale.
- Prowadzi obsługę sekretariatu w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Oddziału.
- Zgłasza do pracownika administracji zapotrzebowanie na druki, materiały biurowe oraz inne materiały niezbędne do funkcjonowania kancelarii w celu zapewnienia właściwego i zorganizowanego zapotrzebowania kancelarii w dane asortymenty.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie- Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej.
- Znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego, ustawy o dostępie do informacji publicznej oraz zasad ochrony danych osobowych.
- Umiejętność obsługi klientów wewnętrznych i zewnętrznych urzędu.
- Znajomość obsługi komputera (umiejętność obsługi pakietu MS Office, a w szczególności programów Excel i Word) i urządzeń biurowych.
- Kompetencje: •wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, •rzetelność, •organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, •współpraca, •komunikacja.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Umiejętność obsługi specjalistycznego programu do ewidencji korespondencji EZD – Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją.
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
Starszy Referent / Starszy Specjalista w Wydziale Zagospodarowania Pasa Drogowego
Zakres głównych zadań na stanowisku: Uzgadnianie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz projektów planów ogólnych. Uzgadnianie projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz projektów...
Podinspektor
Zgodnie z naborem. Szczegóły pod adresem: https://bip.um.lebork.pl/artykul/ogloszenie-o-naborze-na-wolne-stanowisko-urzednicze-podinspektor-w-referacie-ds-budzetu-i-rachu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie branżowe Wymagania inne:
Podinspektor
szczegóły procedury na wolne stanowisko urzędnicze pod adresem: https://bip.um.lebork.pl/artykul/ogloszenie-o-naborze-na-wolne-stanowisko-urzednicze-podinspektor-w-wydziale-infrastruktury-miej-2 Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym...
Najnowsze komentarze