Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Ogłoszenie numer: 10037983, z dnia 2025-07-18

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Miejsce pracy: Gdańsk

 

Opis stanowiska

  • Współpraca i pomoc klientom w obszarze programów motywacyjnych,
  • Zarządzanie komunikacją z kluczowymi partnerami klientów,
  • Szerokie wsparcie dla partnerów za pośrednictwem e-maili,
  • Rozwiązywanie zapytań dotyczących obliczeń, płatności, wypłat,
  • Rejestracja i wdrażanie partnerów wg kryteriów kwalifikacji klienta,
  • Obsługa procesu płatności, w tym obliczenia zysków i uzgadnianie danych finansowych.

Wymagania

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego i niemieckiego (co najmniej B2),
  • Zainteresowanie technologią i szybkie przyswajanie nowych informacji,
  • Doświadczenie w uzgadnianiu danych księgowych,
  • Zaawansowana umiejętność obsługi komputera,
  • Analiza numeryczna i logiczne myślenie,
  • Precyzja i dbałość o szczegóły,
  • Profesjonalizm w pisaniu e-maili,
  • Dyskrecja w obchodzeniu się z informacjami poufnymi,
  • Skuteczność w dotrzymywaniu terminów,
  • Umiejętność pracy zespołowej,
  • Silne zdolności w budowaniu relacji z klientami.

Oferujemy

  • Atrakcyjny pakiet świadczeń (m.in. opieka zdrowotna, ubezpieczenie, karta multisportowa),
  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji,
  • Przyjazną atmosferę,
  • Szkolenia i możliwości rozwoju zawodowego,
  • Prace zmianową od 01:00 do 09:00.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

GDAŃSK praca hybrydowa - 2 dni w tygodniu z biura Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia...

  • Foundever

  • Gdańsk
  • wczoraj

Customer Service Professional with German

GDAŃSK (hybrid mode - 2 days/week from the office) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (phone/e-mail) in fin-tech industry; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following...

  • Foundever

  • Gdańsk
  • wczoraj

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem koreańskim

Być pierwszym punktem kontaktu dla klientów premium potrzebujących pomocy w podróży. Przewodzenie partnerom w rezerwacji lotów, korzystaniu z usług online, wyborze opcji płatności i korzystaniu z programów lojalnościowych. Interweniować...

  • Klient portalu Praca.pl

  • Trójmiasto
  • 2025-07-16