Zarządca nieruchomości
Miejsce pracy: Sopot
Jakie będą Twoje zadania?
- Kompleksowe zarządzanie nowoczesnymi nieruchomościami w Sopocie oraz klinikami medycznymi w kilku lokalizacjach w Polsce.
- Budowanie i kierowanie pracą zespołu techników oraz organizacja ich zadań.
- Monitorowanie stanu technicznego obiektów i nadzór nad przeglądami, serwisami, naprawami i modernizacjami.
- Współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług (m.in. media, serwisy, sprzątanie, dozór, firmy ubezpieczeniowe).
- Koordynacja działań związanych z bezpieczeństwem (PPOŻ, dozór techniczny, awarie).
- Tworzenie i prowadzenie dokumentacji technicznej oraz kontrola kosztów eksploatacyjnych.
- Bieżąca współpraca z kierownikami klinik i centralą Spółki.
- Udział w planowaniu budżetu technicznego i rekomendowanie optymalnych rozwiązań.
- Wyjazdy do klinik zamiejscowych – ok. 1 raz na 3–4 miesiące do każdej lokalizacji.
Co będzie Ci potrzebne?
- Doświadczenie w zarządzaniu nieruchomościami i zespołem technicznym.
- Znajomość przepisów prawa budowlanego oraz aspektów techniczno-eksploatacyjnych.
- Umiejętność rozwiązywania problemów technicznych i organizacyjnych.
- Samodzielności, dobrej organizacji pracy i inicjatywy.
- Prawo jazdy kat. B (wyjazdy służbowe).
- Licencja zarządcy nieruchomości będzie atutem.
Co oferujemy w zamian?
- Stabilne zatrudnienie na pełen etat w oparciu o umowę o pracę lub współpraca w oparciu o kontrakt B2B
- Wynagrodzenie, odzwierciedlające Twoje doświadczenie i umiejętności.
- Samodzielność w działaniu, realny wpływ na procesy oraz merytoryczne wsparcie.
- Przyjazną atmosferę, opartą na wzajemnym szacunku i współpracy z doświadczonym zespołem.
- Profesjonalne wdrożenie i komfortowy start w nowej roli.
- Nowoczesne biuro w dogodnej lokalizacji 5 minut od plaży, 15 minut od centrum Sopotu
- Codzienną dawkę energii w postaci aromatycznej kawy w gronie zgranego zespołu
- Szeroki pakiet benefitów pozapłacowych, w tym:
- karta sportowa na preferencyjnych warunkach
- prywatna opieka medyczna
- pakiet badań laboratoryjnych
- ubezpieczenie grupowe NNW Allianz
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
Specjalista ds. Komercjalizacji i Zarządzania Nieruchomościami
Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę Twoje zadania: udział w procesach optymalizacji powierzchni i komercjalizacji nieruchomości, pozyskiwanie nowych lokalizacji na potrzeby prowadzenia działalności placówek pocztowych/obiektów logistycznych,...
Specjalista ds. Zarządzania Nieruchomościami
Optymalizacja użytkowania i komercjalizacja nieruchomości. Pozyskiwanie nowych lokalizacji dla placówek oraz obiektów logistycznych. Poszukiwanie i negocjowanie warunków z potencjalnymi najemcami. Prowadzenie niezbędnej dokumentacji....
Podinspektor ds. gospodarki nieruchomościami, i wodami oraz współpracy z organizacjami pozarządowymi
prowadzenie spraw z zakresu gospodarki nieruchomościami, nadzrór nad obiektami gminnymi,gospodarowania wodami iwspólpracy z organizacjami pozarządowymi. Szczegóły bip Gminy Bobowo Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie...
Najnowsze komentarze