Join us at Foundever!
Foundever is one of the leading companies in providing solutions in the field of business process outsourcing, digital marketing, training and talent management, technology and innovation, consulting and analytics!
GDAŃSK
(hybrid mode - 2 days/week from the office)
- Providing the highest level of customer service (phone/e-mail) in fin-tech industry;
- Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management;
- Following company policies and procedures, ensuring quality;
- Performing daily tasks in an efficient and timely manner;
- Achieving quality goals for calls and customer satisfaction.
- Language: Proficiency in German (C1) and basic English (A2);
- Experience: Cool if you have experience in sales;
- Technology: Knowledge of MS Office and developed computer skills;
- Personality: Motivated and enthusiastic.
- Ability to prioritize and plan;
- Independence AND ability to work with minimal supervision;
- Ability to solve problems;
- Attention to detail;
- Sales skills;
- Soft skills.
- Type of contract you choose yourself (freelance contract for students or employment contract);
- Basic salary + bonuses;
- Flexible working hours: 7:00 am - 10:00 pm, Monday - Sunday (5 days per week, 8 hours a day);
- hybrid work (only 2 days from the office in Gdańsk).
- Co-financing for glasses and holidays, employee referral program, vouchers for various occasions (Christmas, Childrens Day, etc.);
- We offer private Medicover insurance;
- Multisport card available, as well as an internal Everbetter program to promote a healthy lifestyle;
- Professional development through training and cross-location cooperation at the international level.
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
Specjalista ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim
Telefoniczna i mailowa obsługa klientów zgodnie z najwyższymi standardami Dążenie do realizacji wskaźników satysfakcji klientów ustalonych przez managerów Zaangażowane rozwiązywanie problemów i odpowiadanie na potrzeby klientów Biegła...
Specjalista ds. Obsługi Klienta z niemieckim
Obsługa zapytań klientów przez telefon, chat i e-mail w języku niemieckim. Monitorowanie i dokumentowanie każdej interakcji w systemie CRM. Analizowanie problemów oraz oferowanie rozwiązań z wykorzystaniem dostępnych narzędzi. Współpraca...
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem koreańskim
Być pierwszym punktem kontaktu dla klientów premium potrzebujących pomocy w podróży. Przewodzenie partnerom w rezerwacji lotów, korzystaniu z usług online, wyborze opcji płatności i korzystaniu z programów lojalnościowych. Interweniować...
Najnowsze komentarze