Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.
- Wsparcie techniczne klientów przez telefon, email i system zgłoszeniowy,
- Rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników,
- Utrzymanie wysokiego poziomu satysfakcji klienta,
- Dokumentowanie rozwiązanych kwestii technicznych.
- Znajomość obsługi komputera,
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne,
- Zdolność do szybkiego uczenia się ,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę,
- Elastyczne godziny pracy,
- Możliwość rozwoju zawodowego,
- Przyjazną atmosferę w dynamicznie rozwijającym się zespole.
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
Customer Technical Support Representative with German
Working hours: 2 shifts within 07:00 AM – 07:00 PM What we do At Cognizant, we are dedicated to helping the worlds leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our offices are...
Customer Technical Support Representative with Italian
Working hours: 2 shifts within 07:00 AM – 07:00 PM What we do At Cognizant, we are dedicated to helping the worlds leading companies build stronger businesses — helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our offices are...
Customer Technical Support Representative with Dutch
Working hours: 2 shifts between 07:00 AM – 07:00 PM What we do As Top Employer, we are dedicated to helping the worlds leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices...
Najnowsze komentarze